Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

To 5ευρω & το Γενικό Νοσοκομείο Χαλκιδικής

Αντισταθείτε στους κατακτητές
 Σήμερα χρειάστηκα εξέταση ΩΡΛ εγώ & η γυναίκα μου. Στο ΓΝΧ ο γιατρός ΩΡΛ μας ζήτησε το χαρτί των 5 ευρώ για τον καθένα μας για να εξεταστούμε. Εγώ ως χρονίως πάσχων στην καρδιολογική δεν μου ζητάνε, καθώς πηγαίνω 1-2 φορές τον μήνα.
Του επεσήμανα ότι στο Νοσοκομείο μας έχουμε την τιμή να υπηρετεί ο Πρόεδρος των Νοσοκομειακών γιατρών, κ, Δημήτρης Βαρνάβας ως οφθαλμίατρος, & έξω από την πόρτα του Ιατρείου του έχει αναρτήσει ανακοίνωση με την οποία καλεί τον κόσμο να αντισταθεί & να μην πληρώνει το 5ευρο, δηλώνοντας ότι οι γιατροί είναι αντίθετοι. Τον ρώτησα εσύ με ποιούς είσαι με τους γιατρούς & τους ασθενείς, ή με τους προδότες της Ελλάδας; Μου απάντησε ότι έχει παιδάκια να θρέψει & εκτελεί τις εντολές για να μην τον απολύσουν.


Στην γραμματεία των εξωτερικών Ιατρείων, ζήτησα να μου δώσουν χαρτί που να λέει ότι δεν πληρώνω το 5ευρο επί δύο δηλαδή 10 ευρώ.
Με παρέπεμψαν στον Διοικητή του Νοσοκομείου. Φανερά εκνευρισμένος τους εξήγησα με έντονο ύφος, ότι το 5ευρο είναι αντισυνταγματικό παραβιάζει την Ευρωπαική Συνθήκη για τα δικαιώματα του ανθρώπου, ότι έχουμε την τιμή να υπηρετεί στο Νοσοκομείο μας ο Πρόεδρος των Νοσοκομειακών γιατρών, ο οποίος μας καλεί όλους σε αντίσταση, τους είπα ραγιάδες & πως αυτοί που επέβαλαν το 5ευρο τρωγοπίνουν με τις πόρνες τους & εμείς στενάζουμε. Τους είπα ότι ο Διοικητής του Νοσοκομείου είναι διορισμένος υπάλληλος αυτών που ξεπουλάνε την Ελλάδα & δεν έχω καμιά κουβέντα μαζί του. Τους έκανα σαφές ότι δεν στρέφομαι εναντίον τους αλλά πρέπει να καταλάβει ο κόσμος, ότι πρέπει να ξεσηκωθεί & να σταματήσουν να υπακούνε σαν ραγιάδες, στην εξουσία των φαύλων προδοτών της Ελλάδας.
Ενας παππούς από αυτούς τους τύπους του ψευτοτσαμπουκά τραμπούκου, που έμαθε στην ζωή του να αγωνίζεται περί πάρτης, κινήθηκε απειλιτικά προς το μέρος μου λέγοντάς μου να πάψω να φωνάζω & να τους αφήσω να κάνουν την δουλειά τους. Ανταπέδωσα την απειλιτική διάθεση & ρούφηξε το αυγό του, λέγοντάς του ότι θα φωνάζω όσο θέλω & σε όποιον αρέσω. Ο αγώνας δεν είναι για μένα ατομικός αλλά για όλους σας ραγιάδες. Πρέπει να καταλάβαιτε ότι σας διοικούν άνθρωποι του υποκόσμου με τις πόρνες τους, οι οποίοι ματσαμπουκώνουν εις υγείαν των κορόϊδων.
Εχετε σωματεία εργαζομένων, έχετε δίπλα σας τον Πρόεδρο των Νοσοκομειακών γιατρών, συσπειρωθείτε κοντά του ανεξάρτητα από πολιτικές πεποιθήσεις & αρνηθείτε την είσπραξη του 5ευρου, το οποίο ούτως ή άλλως λυμαίνονται οι απατεώνες με τις πόρνες τους.
Στο φινάλε μου έκοψαν δύο μηδενικά χαρτιά, τα οποία κάλυψαν τον γιατρό για να μας εξετάσει. Τούς είπα ότι η συμπεριφορά μου είναι απόλυτα συνειδητή βαθιά πολιτική πράξη. Κανείς δεν κυβερνάει αν κανείς δεν υπακούει. Εδειξα τον δρόμο. Τους ευχήθηκα καλή Λευτεριά & αποχώρησα.
Καλή Λευτεριά λοιπόν. Αλλά η Λευτεριά δεν έρχεται με διακοσμητικά σωματεία εργαζομένων αλλά με έμπρακτη αντίσταση κύριοι & κυρίες.

Ιάκωβος Τίγκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου