Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Η Αλληλεγγύη του Απόστολου Τζιτζικώστα

Καλείται ο κ. Τζτζικώστας να απαντήσει δημόσια, ή να διαψεύσει. Οι Ανεξάρτητοι Ελληνες Θεσσαλονίκης που τον στηρίζουν άτυπα ή ευθέως, καλούνται ενώπιον του Λαού της Μακεδονίας να δώσουν εξηγήσεις. Οσοι θέλετε να βοηθήσετε κοινοποιείστε.
 Για την Ελλάδα ρε γαμώτο,.....



Για την Ελλάδα ρε γαμώτο,.....
Ο 36χρονος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, κατά 20 χρόνια νεώτερός μου, θα μπορούσε να είναι & γυιός μου, όπως γράφει στην ιστοσελίδα του αλλά & στα ΜΜΕ, έχει καταθέσει εδώ & τρία χρόνια την κομματική του ταυτότητα, γιατί στην Αυτοδιοίκηση όπως λέει, δεν χωράνε κόμματα αλλά ενότητα. Ως υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, ερωτηθείς για τα μνημόνια, αναγνωρίζει τις δυσμενείς επιπτώσεις που αυτά έχουν στον πολίτη, στον οποίο λέει ότι θα σταθεί Αλληλέγγυος, εξ΄ού & το όνομα του συνδιασμού Αλληλεγγύη.

http://www.tzitzikostas.gr/default.aspx?lang=el-GR&page=22&newsid=2421
http://taxalia.blogspot.gr/2014/03/blog-post_709.html
Ο Πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων Πάνος Καμμένος, τον κάλεσε ανοιχτά να καταθέσει την κομματική του ταυτότητα, & να αποκυρήξει τα μνημόνια για να τον στηρίξει, στην θέση του γυιού της Χρυσούλας Γιαταγάνα, η αποπομπή του οποίου προκάλεσε την παραίτηση της πρώτης από τους ΑΝΕΛ.
Και τελικά στηρίζουν τον συνδιασμό Αλληλεγγύη!!! http://www.aftodioikisi.gr/perifereies/tzitzikosta-stirizoun-kai-oi-anexartitoi-ellines

Με απόλυτο σεβασμό & τιμή προς το πρόσωπο του κ. Απόστολου Τζιτζικώστα & τα εκλεκτά στελέχη του, είμαι υποχρεωμένος να παραθέσω τον παρακάτω Πολιτικό αντίλογο, o oποίος θα αποδείξει ότιη νομιμότητα πλέον καθίσταται αυτοπροσδιοριζόμενομέγεθος,ανάλογα με την αντίληψη των εκάστοτε αιρετών & παύει να είναιπροσδιοριζόμενη από τους Κανονισμούς Διοικητικής Διαδικασίας που διέπουν τηνΔημόσια Διοίκηση, καθιστώντας τους ανενεργούς. Η Δημόσια Διοίκησημετατρέπεται σε ιδιωτικό εργαλείο των αιρετών αφού λειτουργεί με διαρκώςαπειλούμενους εργαζόμενους υπαλλήλους, από συμφέροντα που αντιστρατεύονται τηνπροστασία των Νόμων. Στα πλαίσια της Δημοκρατικής ελευθερίας του λόγου, ο οποίος προστατεύεται από το Σύνταγμα. Διότι "ο σιωπών δοκεί συναινείν".         
        1. Με την με αριθμό ΕΜΠ 23/30-9-2013 Διαπιστωτική Πράξη του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολου Τζιτζικώστα, τέθηκα σε αργία, με βάση το άρθρο 103 του Ν. 3528/2007, όπως τροποποιήθηκε με το μνημόνιο  Νόμου 4093/12 υποπ. Ζ.3 1 ΦΕΚ222 Α 12/11/2012, διότι παραπέμφθηκα ενώπιον του Πειθαρχικού Συμβουλίου με βάση το από 12-3-2013 Πόρισμα Ε.Δ.Ε. & χωρίς να έχει εκδικαστεί τίποτε.
            Το Πόρισμα αυτό δεν το αποδέχθηκα, λόγω νομικής και πραγματικής αβασιμότητάς του,όπως θα αποδείκνυα ενώπιον του αρμοδίου Πειθαρχικού Συμβουλίου, το οποίο όμως δεν έχει συνεδριάσει εντός της νόμιμης προθεσμίας.
Τα καταλογιζόμενα εις βάρος μου πειθαρχικά παραπτώματα, της απείθειας, της ανάρμοστης συμπεριφοράς, της αδικαιολόγητης αποχής από την άσκηση καθηκόντων, της μη τήρησης του ωραρίου, στο από 12/3/2013 πόρισμα ΕΔΕ είναι αβάσιμα  & ανυπόστατα, απόλυτα δε συνηφασμένα με την όλη υπόθεση η οποία ξεκίνησε με την έναρξη του Καλλικράτη & την μεροληπτική & αντικανονική μου αξιολόγηση με 5, ως πνευματικά ανεπαρκής & την εξ΄αυτής ένσταση μεροληψίας που έκανα, η οποία προκάλεσε την κλιμάκωση της στοχοποίησής μου, στο απόγειο της Υπηρεσιακής μου ζωής.
            Την εκδίκαση της υπόθεσης ενώπιον οποιουδήποτε Οργάνου, θα επιθυμούσα, όσο τίποτε άλλο, ώστε να μπορέσω να υπερασπιστώ το δίκαιό μου, & ν΄αποδείξω την αβασιμότητα των ανωτέρω. 
            2. Η αίσθηση της αδικίας την οποία ένοιωσα, μου προκάλεσε καρδιακό νόσημα όπως φαίνεται στην από 29/11/2013 ιατρική βεβαίωση & τα σχετικά ιστορικά, το οποίο επιδεινώνεται με την συνέχιση της αργίας.
Επί πλέον δημιουργήθηκαν δυσμενή σχόλια της κοινής γνώμης εις βάρος της Υπηρεσίας & της Διοίκησης, καθ΄όσον είμαι Δημόσιο πρόσωπο γνωστό στην κοινωνία της Χαλκιδικής επί 28 χρόνια, για το ήθος, την ακεραιότητα, την εντιμότητα, την ευρυμάθεια & τον χαρακτήρα μου.
Γνωρίζοντας την υπηρεσιακή προσφορά και προσωπικότητά μου, η είδηση για θέση μου σε αυτοδίκαια αργία έπεσε ως κεραυνός εν αιθρία.Αποτέλεσε αντικείμενο  συζήτησης  στον εργασιακό και κοινωνικό μου κύκλο, με αποτέλεσμα να αμαυρωθεί η Διοίκηση & η Υπηρεσία μου ειδικά σήμερα που όλη η κοινωνία αναζητά – χωρίς να «ψάχνει» επαρκώς – «θύματα – δημοσίους λειτουργούς», ώστε να «ξεπεράσει» τα δικά της προβλήματα.
Όπως είναι φυσικό, το γεγονός της θέσης μου σε αργία είναι ευρέως γνωστό, χωρίς όμως να είναι αντίστοιχα γνωστοί και οι λόγοι, αλλά και οι δικές μου απόψεις επί του θέματος, με αποτέλεσμα αυτό να δίνει λαβή σε συκοφαντίες , υποψίες & δυσμενή σχόλια, από μία μικρή κακόβουλη μερίδα της κοινωνίας & αυτό φυσικά θίγει την τιμή μου & την υπόληψή μου.
Και βεβαίως δημιουργήθηκαν σοβαρά οικογενειακά, οικονομικά προβλήματα βιοπορισμού για μένα & την οικογένειά μου, καθώς οι δημιουργικές μου δραστηριότητες των παρελθόντων ετών,(ανοικοδόμηση κατοικίας, σπουδές του παιδιού μου), δεν μου επέτρεψαν καρπούς αποταμίευσης, ενώ οι τρέχουσες υποχρεώσεις αυξάνονται δεδομένης & της ανεργίας του παιδιού μου.
Δεδομένου ότι θεωρώ ότι έχω αδικηθεί κατάφορα, δήλωσα την βούλησή μου να το αποδείξω και ενώπιον του κ. Περιφερειάρχη, προσκομίζοντας σε εκείνον όλα τα διαθέσιμα από εμένα στοιχεία.
 Προς τούτο κατάθεσα την από 2/12/2013 αίτηση αναστολής αργίας & από 27/1/2014 υπενθύμιση, η οποία απορρίφθηκε από το πειθαρχικό συμβούλιο χωρίς εκδίκαση επί της ουσίας, δεν αναγνωρίστηκε η παραβίαση του αυτονόητου τεκμηρίου της αθωότητας, τα προβλήματα βιοπορισμού μου & της οικογενείας μου, η ανάγκη προστασίας της άνεργης πτυχιούχου κόρης μου, τα προβλήματα υγείας που μου δημιούργησαν με επαπειλούμενη την ίδια την ζωή μου & την ψυχική μου υγεία. Ο κ. Περιφερειάρχης αν & βάσει του άρθρου 16 του Ν. 4210/2013, μπορούσε να αποφασίσει την αναστολή της αργίας δεν το έπραξε αλλά εξέδωσε την ΕΜΠ 14/23-4-2014 νέα απόφασή του με την οποία συνεχίζεται η αργία, επ΄αόριστον χρόνο, εφ΄όσον σύμφωνα με τον άνω νόμο, το Πειθαρχικό Συμβούλιο συνεδριάζει καθ΄έκαστον έτος για να αποφασίσει για την αναστολή ή την συνέχιση της αργίας, & όχι την εκδίκαση επί της ουσίας,στερώντας μου την δυνατότητα ακόμη & της νομικής μου υπεράσπισης, καθώς η τελεσιδικία της υπόθεσης μπορεί να κρατήσει επί μακρόν. Δεν μπορεί εγώ όμως να υφίσταμαι συνέπειες χωρίς καμία εκδίκαση. Αλλά & σε περίπτωση θανάτου μου στερεί την διεκδίκηση της σύνταξής μου από την σύζυγό μου & την άνεργη κόρη μου, αφού διακόπηκε ο χρόνος μέτρησης πραγματικής Υπηρεσίας στα 28χρόνια.
Τα άνω εφαρμοσθέντα απορρέουν από την παράνομη δανειακή σύμβαση που υπογράφτηκε χωρίς να περάσει από την Ελληνική Βουλή, σε ένα ιδιωτικό δικηγορικό γραφείο του Ηνωμένου Βασιλείου, με την οποία παραχωρείται η Εθνική Κυριαρχία της Πατρίδας μου, & εκκρεμούντων μηνύσεων για Εσχάτη Προδοσία κατά της Κυβέρνησης & όσων συνεργάζονται μαζί τους.
http://www.scribd.com/doc/202398921/%CE%97-%CE%BC%CE%AE%CE%BD%CF%85%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%95%CF%83%CF%87%CE%AC%CF%84%CE%B7-%CE%A0%CF%81%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AE-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%84%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CE%BF%CF%83%CF%8D%CE%BD%CE%B7-%CE%A3%CF%85%CE%BD%CF%84-97-%CE%86%CF%81%CF%87%CE%B9%CF%83%CE%B5-%CE%B7-%CF%84%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%BA%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CE%98%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BC%CE%B2%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%AF%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%8D-%CE%94%CE%97%CE%9C-%CE%91%CE%9D%CE%A4%CE%A9?secret_password=2jrveu3zq64p40dt6m7e
Για τους παραπάνω λόγους υγείας,κοινωνικούς και οικονομικούς, αλλά και για το συμφέρον της Υπηρεσίας (είναι γνωστή η έλλειψη της ειδικότητάς μας στο Ν. Χαλκιδικής και τα υπηρεσιακά προβλήματα που δημιουργούνται και σε επίπεδο εξυπηρέτησης των πολιτών).
Ο Περιφερειάρχης ΚεντρικήςΜακεδονίας & υποψήφιος Περιφερειάρχης με την εφαρμογή του αντισυνταγματικού Νόμου 4093/12 υποπ. Ζ.3 1 ΦΕΚ222 Α 12/11/2012 (Μνημόνιο) παραβίασε κατάφορα το αυτονόητο τεκμήριο της αθωότητός μου, αφού δεν υπάρχει σε βάρος μου τελεσίδικη καταδίκη, & προκάλεσε την απομάκρυνσή μου από την Υπηρεσία, με δεδομένο ότι διορίστηκα το 1985 με επετηρίδα & βαθμό πτυχίου, ως υπάλληλος του Υπουργείου Υγείας,  προκάλεσε δε τους κοινωνικούς, οικονομικούς,λόγους υγείας που ανέφερα παραπάνω, με αποτέλεσμα να μου παρακρατούνται παράνομα το 25% των αποδοχών μου ήτοι 300 ευρώ μηνιαίως σύνολο μέχρι σήμερα 2400 ευρώ & να μην δύναμαι να βιοποριστώ εγώ & η οικογένειά μου, να κινδυνεύει η ζωή μου αφού μου προκάλεσε καρδιακό νόσημα με κολπική μαρμαρυγή & κίνδυνο ανακοπής & εμφράγματος, το οποίο επιδεινώνεται όσο παραμένω σε αυτήν την κατάσταση, άφησε  το Τμήμα Υγειονομικού Ελέγχου της Υπηρεσίας μου ακέφαλο και αστελέχωτο και δυσχεραίνεται η λειτουργία του εις βάρος των συμφερόντων της Υπηρεσίας και των πολιτών αφού είμουν Προϊστάμενος του Τμήματος κατά την απομάκρυνσή μου, και αφού οι εναπομείναντες Επόπτες Δημόσιας Υγείας είναι δύο, νέοι & άπειροι, ενώ ετοιμάζονται να μετακινήσουν άλλους συναδέλφους από άλλους Νομούς για την θερινή περίοδο.
Πως λοιπόν ο κ. Περιφερειάρχης ως υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, δηλώνει στην ιστοσελίδα του, & στα ΜΜΕ, αποστροφή των μνημονίων,κατάθεση της κομματικής του ταυτότητας & ονομάζει τον συνδιασμό του κοινωνική αλληλεγγύη, διατείνεται δε ότι θέλει να είναι κοντά στους πολίτες ενώ έχει εφαρμόσει σε εμένα & την οικογένειά μου το μνημόνιο; Και ενώ το ίδιο το μνημόνιο του δίνει την δυνατότητα να μην το εφαρμόσει, ανακαλώντας την αυτοδίκαιη αργία, δεν το έπραξε, ασκώντας πολιτικό διωγμό σε βάρος μου & της οικογενείας μου. Εάν δεν υπήρχε το μνημόνιο θα παρέμενα στην θέση μου, μέχρι την τελεσιδικία της υπόθεσης από την οποία είναι βέβαιη η αθώωσή μου.
http://www.tzitzikostas.gr/default.aspx?lang=el-GR&page=22&newsid=2421
http://taxalia.blogspot.gr/2014/03/blog-post_709.html
4. Ευθύνες υπάρχουν επίσης κατά παντός υπευθύνου για ηθική αυτουργία στην τέλεση των άνω αναφερομένων αξιόποινων πράξεων, παραβίαση τεκμηρίου αθωότητας, κατάχρηση εξουσίας που με εξέθεσε άδικα σε πειθαρχική δίωξη, επισημαίνοντας ότι το πόρισμα της ΕΔΕ ήταν ανενεργό στην Διοίκηση, χωρίς να γνωρίζω τίποτε, από τον Ιούλιο του 2013 & ενεργοποιήθηκε με παραπομπή μου στο Πειθαρχικό Συμβούλιο ΠΚΜ, μετά από Υπηρεσιακό μου Σημείωμα ως Προϊστάμενος του Τμήματος Υγειονομικού Ελέγχου, για αθέμιτες παρεμβάσεις στο Τμήμα Υγειονομικού Ελέγχου του οποίου είχα την ευθύνη.
Βλέπουμε λοιπόν σαφή ανακολουθία των προεκλογικών διακυρήξεων του κ. Απόστολου Τζιτζικώστα, με τα δείγματα γραφής που έχει δώσει, διότι δεν μπορεί να στρέφεται κατά των μνημονίων, & να έχει εμένα & την οικογένειά μου ζωντανή εφαρμογή του μνημονίου & μάλιστα γνωρίζοντας ότι επικαλούμαι κατάχρηση εξουσίας, που με εξέθεσε άδικα σε πειθαρχική δίωξη, & υπαρκτό κίνδυνο για την ζωή μου, ο οποίος προκλήθηκε από την αδικία που μου έγινε. Σε περίπτωση βλάβης της ζωής μου, εξ΄αιτίας της καρδιακής κολπικής μαρμαρυγής που μου προκάλεσαν, θα φέρουν ακέραιη την ευθύνη για ανθρωποκτονία από πρόθεση.
Ιάκωβος Τίγκας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου