Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ


Επειδή με πλησίασαν στο FB κάποιοι Χρυσαυγίτες εν αγνοία μου ως δήθεν επικροτητές των απόψεών μου, επιθυμώ να ξεκαθαρίσω την θέση μου & να τους δώσω την απάντηση που τους αξίζει.
Δεν είχα ούτε έχω καμία σχέση με την Χρυσή Αυγή την οποία αποκηρύσω μετά βδεληγμίας. Οι άνθρωποι αυτοί αποτελούν μόρφωμα του συστήματος της Νέας Τάξης & του επερχόμενου Παγκόσμιου Ηγέτη τον οποίο δήθεν πολεμούν, προκειμένου να χρησιμοποιηθούν ως εναλλακτική λύση εάν χρειαστεί έχοντας παγιδέψει τους ευκολόπιστους. Ιδιοποιούνται & καπελώνουν την Αλήθεια της Πίστης & την Αγάπη για την Πατρίδα, είναι στυγνοί φασίστες & ψεύτες Πατριδοκάπηλοι, ισάξιοι ίσως & χειρότεροι από τους Προδότες που μας έχουν κάτσει στον σβέρκο & ξεπουλάνε την Ελλάδα μας. 
Ως εξ ορισμού αντιστασιακός γυιός αντάρτη του ΕΔΕΣ με συμετοχή στην ανατίναξη της γέφυρας του Γοργοπόταμου, έφεδρος Αξιωματικός Πυροβολικού, μια ζωή διωκώμενος ενάντια στην διαφθορά & την αλητεία της Διοίκησης, ότι λέω έχει κίνητρο την Αγνή Αγάπη μου για την Πατρίδα μου & την Πίστη μου, τα οποία υπηρέτησα & υπηρετώ. Προς αυτήν την κατεύθυνση, συζητώ με όλους από όλα τα κόματα, δεν ανήκω σε κανένα κόμα, αλλά ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΩ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΚΗΡΥΣΩ ΜΕΤΑ ΒΔΕΛΗΓΜΙΑΣ. Τους καταγγέλω ως προδότες Πατριδοκάπηλους φασίστες, επικίνδυνους προσυλητιστές.
Ιάκωβος Τίγκας.  

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου