Τετάρτη, 8 Οκτωβρίου 2014

Ενάντια στην Νέα Τάξη Πραγμάτων είναι ο "υιός του ανθρώπου" που θα παραστήσει τον Υιό του Ανθρώπου

Ενάντια στα προβλήματα που ο ίδιος δημιούργησε, εμφανίζεται ο "σωτήρας"
 Οπως ήταν αναμενόμενο, ο "σωτήρας" ή αυτός τέλος πάντων που προσπαθούν να χρίσουν "σωτήρα",  εμφανίζεται ενάντιος στην Νέα Τάξη Πραγμάτων, που ο ίδιος δημιούργησε. Πως θα μπορούσε άλλωστε να παίξει τον ¨σωτήρα" αν δεν έχει κάτι να σώσει; Πως θα ήταν δυνατή η "διεκδίκηση του θρόνου" αν όλα πήγαιναν καλά;
{Όταν ο Οδυσσέας - στην απόλυτη και άραπιο ισχυρή μορφή του - είναι ο Χριστός και ο Αλέξανδρος ταυτόχρονα, ευνόητα είναι μερικά πράγματα. Τι περιμένουμε όλοι; ...Ο ίδιος άνθρωπος να φερθεί ως τέλειος στρατηγός και ως τέλειος διδάσκαλος. Ως στρατηγός να λύσει τον Γόρδιο Δεσμό που οδηγεί στην κοσμοκρατορία, και να τη διεκδικήσει. Ως διδάσκαλος να εξηγήσει όλα τα μυστικά τού χριστιανισμού, που διαχειρίστηκε την κοσμοκρατορία τούς τελευταίους αιώνες. Να αγωνιστεί ως στρατηγός για την κοσμοκρατορία, όπως θα έκανε ο Αλέξανδρος, και να αποκαλύψει την αλήθεια, την οποία γνώριζε μόνον οΧριστός. Να γίνει επιτέλους η Κρίση του Κόσμου. Τι περίμεναν οι αρχαίοι από τονμυθικό Οδυσσέα, για να τον αναγνωρίσουν; ...Να τεντώσει το τόξο του ...Να τεντώσει το τόξο, όπως μόνον εκείνος μπορούσε ...Να εκδηλωθεί η δύναμη τουΔράκοντος.
Τόξον του Οδυσσέως = 81 = ΓόρδιοςΔεσμός = Αλήθεια του Χριστού = Χριστιανισμός = Κρίσις του Κόσμου = Δύναμις του Δράκοντος.
 Συγκοινωνούντα "δοχεία" είναι όλες οι θρησκείες. Δεν είναι ξένος ο χριστιανισμός προς το Ισλάμ. Μοιράζονται την ίδια παράδοση και τους ίδιους Προφήτες. Ο Αλέξανδρος και ο Χριστός είναι Προφήτες για το Ισλάμ και άρα, όταν εμφανίζονται, μπορούν να του αλλάξουν τη"ρότα". Οι Ινδουιστές περιμένουν τον "Μόσχο" τον Σιτευτό και άρα τον Έλληνα Ζαγρέα και γι' αυτό λατρεύουν και δεν πειράζουν τις ιερές αγελάδες. Ο Δράκων ο Μέγας της Μακεδονίας είναι αυτός, τον οποίον"περιμένουν" οι Κινέζοι να μοιράζει δώρα. Ο Ήλιος είναι ο Θεός των Ιαπώνων σιντοϊστών. Μόνον η ελληνική γλώσσα μπορεί να τα "συνδέσει"όλα αυτά μεταξύ τους.}
 Με αυτά τα λόγια συνοψίζεται η κεντρική ιδέα ενός μακροσκελέστατου άρθρου του τρίτου κατά σειράν που με απασχολεί, του Παναγιώτη Τραϊανού, του φερόμενου ως ιδρυτή, της "θεωρίας του Υδροχόου".!!!
Στο κείμενο αυτό, με δυνατό λόγο, αληθοφανή επιχειρήματα & συλλογιστική, ο συγγραφέας έντεχνα & κομψά, για όσους δεν έχουν εντρυφήσει, ξεστομίζει βλασφημείες ταυτίζοντας τον Ιησού Χριστό με τον Μέγα Αλέξανδρο, την Παναγιά Μητέρα μας με τις Μαινάδες, τον Διάβολο με τον Θεό Ιησού, & πολλά άλλα.
Βασικός άξονας που στηρίζει τις βαρύγδουπες ανοησίες του, είναι ένας αυθαίρετος κώδικας-κλειδί, για το ξεκλείδωμα της Ελληνικής γλώσσας, το οποίο αποδίδει στον Θεό, & αριθμεί τα γράμματα της Ελληνικής γλώσσας κατά ενιάδες, σύμφωνα με την σειρά ενός εκάστου, αποδίδοντας κωδικοποίηση του Ελληνικού αριθμολογίου, από τον Θεό. Εκεί επάνω λοιπόν, χτίζει το οικοδόμημα του παραληρήματός του, μιλώντας για τον Ελληνα Ηγέτη της Ανθρωπότητας, που πρόκειται να κάνει την "δεύτερη παρουσία του" πάνω στην γη, για να σώσει τους ανθρώπους!!!, επιχειρώντας να αποπροσανατολίσει τους ανθρώπους από το πρόσωπο του αντίχριστου, το οποίο θα προηγηθεί & αυτό εξαγγέλει, της πραγματικής Δεύτερης Παρουσίας του Χριστού.
Απευθυνόμενος σε φορκλορικούς Χριστιανούς, υψηλούς αναλυτές & διανοητές, προβάλει την σκοπιμότητα της αμορφωσιάς των μαθητών του Ιησού, διαστρεβλώνει τα διδάγματά του, & τα "ξεκλειδώνει" όπως λέει με τον αυθαίρετο κώδικα-κλειδί της Ελληνικής γλώσσας, το οποίο έχει την παρακάτω μορφή.
 Επικίνδυνος, δυνατός λόγος, που στοιχειοθετεί την προαναγγελθείσα "πλάνη ει δυνατόν & των εκλεκτών", για τα σίδερα για όσους γνωρίζουν, είναι ο άνθρωπος, μας αποκαλύπτει την πιθανότητα, ο αναμενόμενος & προφητευόμενος, ήδη παρών αντίχριστος-αντιγραφέας κακέκτυπος, το βδέλυγμα της ερημώσεως, ο υιός της απωλείας, να είναι Ελληνας. Η Αμφίπολη το θέατρο των γεγονότων.
"Εγώ ήρθα στο Ονομα του Πατρός μου & δεν με δεχθήκατε. Αν άλλος έρθει στο όνομα το δικό του, αυτόν θα τον δεχθείτε".
"Αρα γε ευρήσω την πίστη μου επί της γής;"
Δείτε το μακροσκελές κείμενο εδώ.
http://attikanea.blogspot.gr/2014/10/blog-post_322.html
Ιάκωβος Τίγκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου