Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

Από τον γυιό ενός Αντάρτη

Για τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας.
Στην μνήμη του Πατέρα μου
 Σε δυό μέρες ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, θα ανέβει στην εξέδρα των "επισήμων" για τον εορτασμό της 28 Οκτωβρίου.
Ακατάλληλος & επικίνδυνος μεταξύ ακαταλλήλων & επικίνδυνων φονιάδων, αφού σκόπιμα & εν γνώσει του, έκανε χρήση του αντισυνταγματικού
Νόμου 4093/12 υποπ. Ζ.3 1ΦΕΚ222 Α 12/11/2012 δηλαδή του μνημονίου, & με έχει ένα χρόνο σε αργία, με απλή παραπομπή στο Πειθαρχικό Συμβούλιο για ανύπαρκτα & κατασκευασμένα αδικήματα. Ακόμη δεν έχει απαντήσει, ούτε & πρόκειται, σε ανοιχτή επιστολή που του απηύθυνα πριν τις πρόσφατες εκλογές. http://iaktigas.blogspot.gr/2014/05/blog-post_7.html ασκώντας πολιτικό διωγμό σε βάρος μου & της οικογενείας μου, σε ένα καθεστώς άκρατου φασισμού με κοινοβουλευτική δικτατορία. Με πρόκληση βαριάς σωματικής βλάβης την οποία μου προκάλεσε η ενέργειά του αυτή, αφού προκάλεσε χρόνια κολπική μαρμαρυγή, & κίνδυνο για την ζωή μου αφού με την παράνομη παρακράτηση του 25% των αποδοχών μου, ήτοι 4000 ευρώ μέχρι σήμεραμε έχει φέρει στην δυσμενή οικονομική θέση να μην μπορώ να καλύψω την θέρμανση ούτε με ξύλα & να ζω σε παγωμένο σπίτι, κατάσταση άκρως επικίνδυνη για την ζωή μου, με επαπειλούμενη ολοκληρωτική εξολόθρευση της οικογένειάς μου σε περίπτωση θανάτου, είχε το θράσσος να έρθει & να αντιδικήσει δια του πληρεξουσίου δικηγόρου του σε ασφαλιστικά μέτρα που έκανα σε βάρος του, την 1/9/2014, αντί να συναινέσει, ζητώντας από το Δικαστήριο στην ουσία, τον θάνατό μου & την εξολόθρευση της οικογενείας μου.
Με μιά Δικαιοσύνη που καθυστερεί σκανδαλωδώς να βγάλει απόφαση αφού έπιασε ο χειμώνας & ήδη εδώ είναι άγριος με θερμοκρασίες κάτω από τους +10 & με τον κίνδυνο κατά της ζωής μου από τις χαμηλές θερμοκρασίες μέσα στο σπίτι να παίρνει επικίνδυνες απειλητικές διαστάσεις, ενώ οι πλαστογράφοι, οι ψεύδορκοι, οι ψευδομάρτυρες, οι συγκαλύπτοντες & οι ηθικοί αυτουργοί της αθλιότητας που σκιαγραφήθηκε σε βάρος μου, παραμένουν ασύληπτοι θεατές ενός αργού θανάτου μου όπως νομίζουν.
Βέβαια τα αντρίκια χτυπήματα, επιβάλουν όλα αυτά να τα έκαναν αν τολμούσαν χωρίς την ισχύ του μνημονίου & να έγραφαν όλα αυτά τα κατάπτυστα ψέμματα που έγραψαν & να είμουν εκεί μέχρι να τελεσιδικήσει η ιστορία. Δεν τόλμησαν όμως να με κατηγορήσουν χωρίς την πιθανότητα-προοπτική να με απομακρύνουν, γιατί η λέξη αντριλίκι & εντιμότητα, είναι άγνωστη γι΄αυτούς.
Αυτός λοιπόν ο άνθρωπος ακατάλληλος Δημόσιος Υπάλληλος, θα πάει να αποτήσει φόρο τιμής στον νεκρό Πατέρα μου, μεταξύ των άλλων, που ήταν ένας από αυτούς που τίναξαν την γέφυρα του Γοργοπόταμου, εξολοθρεύοντας τον γυιό του & την οικογένειά του, όπως νομίζει.
Δεν επιτρέπουμε λοιπόν στον Περιφερειάρχη να ανέβει στην εξέδρα. Ούτε εγώ ούτε ο μπουρλοτιέρης Πατέρας μου.

 Γιατί τα γονίδιά του πέρασαν & σε μένα & γιατί η οικογένειά μας, έχει δώσει αγώνες & αίμα για την Ελλάδα μας. Αυτήν την Ελλάδα που   οι ανθέλληνες προδότες καταστρέφουν δολοφονόντας τους Ελληνες.
Να είστε βέβαιοι ότι σύντομα θα έχετε την τύχη του Γοργοπόταμου.

Ιάκωβος Τίγκας
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου