Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΙΔΙΟΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.

Σε αντίθεση με άλλους είμαι από εκείνους που δεν πιστεύουν στον παράγοντα τύχη, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είμαι μοιρολάτρης. Κατά την πεποίθησή μου δεν υπάρχει ούτε τυχαίος παράγων ούτε πεπρωμένο. Τα πάντα αποτελούν εκδηλώσεις αιτίων & αιτιατών.
Βέβαια αυτό αποτελεί δική μου πεποίθηση & δεν έχω την απαίτηση να πείσω κανέναν, ούτε οι πεποιθήσεις μου έχουν σχέση με την επαγγελματική μου ιδιότητα. Η διαφορετικότητα των απόψεων στοιχειοθετούν την μοναδικότητα κάθε ανθρώπου, η οποία συνυπάρχει με τις άλλες μοναδικότητες, ως συνιστώσες της κοινωνίας. Το χαρακτηριστικό αυτό γνώρισμα των ανθρώπων αποτελεί μοναδικό φαινόμενο στον μέχρι σήμερα γνωστό κόσμο. Επειδή ο άνθρωπος όμως είναι όν λογικό, αυτή η διαφορετικότητα οδηγεί αναπόφευκτα σε συγκρούσεις. Τα ζητούμενα της ανθρωπότητας ανά τους αιώνες ήταν & είναι πολλά: υπαρξιακά, γνωστικά, βιολογικά, φιλοσοφικά, κοινωνικά & πάει λέγοντας.
Ενα από τα ζητούμενα ήταν & είναι η αρμονική συνύπαρξη, κάτι το οποίο οι άνθρωποι δεν έχουν ακόμη καταφέρει να επιτύχουν αν & οι κώδικες που δοκίμασαν είναι πολλοί. Πέραν της εναρμόνυσης με την φύση, χρειάζεται & κάτι ακόμη,...απλό αλλά & σύνθετο που απαιτεί επίπονες διεργασίες. Είναι η αγάπη. Μια ιδιότητα της ανθρώπινης ψυχής που εκδηλώνεται ως γνήσιο αλλά & νοθευμένο συναίσθημα. Πιστεύω ότι η γνήσια αγάπη μπορεί να επιτευχθεί αν γυρίσουμε πίσω στο παρελθόν & προσπαθήσουμε να ξαναγίνουμε παιδιά, χωρίς ιδιοτέλεια & χωρίς παραδοπιστία. Ετσι δεν θα βλέπουμε λαβυρίνθους στον Πολύγυρο & εκεί που δεν υπάρχουν.
                 Ιάκωβος Τίγκας.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου