Σάββατο 18 Ιουλίου 2015

H ομιλία της Ζωής Κωνσταντοπούλου στη Βουλή

Για να ξέρουμε τι έγινε
 Θα το ξανακοινοποιήσω & θα επισημάνω ότι η Ζωή, έκανε μιά πολύ
σημαντική προτροπή. Τους είπε στους ηλίθιους Συριζαίους, "προστατέψτε
τον Πρωθυπουργό που εκβιάστηκε με ένα ηχηρό ΟΧΙ & μην ψηφίσετε Ναι
γιατί θα τον δώσετε βορά στους δολοφόνους, όπως & όλους μας". Δεν
την άκουσαν. Ηδη άρχισε ο ορυμαγδός. με τις πυρκαγιές & έχουμε
συνέχεια. Κόπανοι Συριζαίοι Κόπανοι.


Εγώ το είπα mind control, η Ζωή το είπε πραξικόπημα.

 Να το ξαναθυμηθούμε λοιπόν & να το θυμόμαστε για να ξέρουμε τι ακριβώς
έγινε με την άνευ εντολής συνθηκολόγηση, καθώς μπορεί να συνθηκολόγησαν
οι υπάλληλοι του Ελληνικού Λαού, προδίδοντας εμάς τα αφεντικά τους αλλά
όχι εμείς, το Μεγάλο Αφεντικό αυτού του τόπου, & ας ξέρουν ότι θα τα
ακυρώσουμε στην πράξη τα μέτρα τους & θα τους τα πάρουμε πλέον
εμείς τα μέτρα που τους πρέπει. Σύντομα.


 Η Ελληνίδα που με ξεκούρασε. Είπε όσα ήθελα να πω, έκφρασε την συνείδησή
μου, πραγματικά με χαλάρωσε. Ηταν αργά, έπρεπε να κοιμηθώ, αλλά είμουν
εκνευρισμένος, δεν μου κόλαγε ύπνος. Σκέφτηκα ότι ξεπουλάνε την Πατρίδα
μου & έχουν το θράσσος & μου το λένε γιατί λένε ότι δεν γίνεται
αλλοιώς. Για να ζήσουμε είπαν ότι έβαλαν υπογραφή. Μωρέ ζαρντιέρες
ξεκούμπωτες τι δεν γίνεται αλλοιώς; Πως εκτιμάτε εσείς την Πατρίδα; Που
πήγατε φαντάροι &,... άρα πήγατε; Δεν ακούσατε ποτέ σας ότι το αλλοιώς όταν η Πατρίδα χάνεται είναι θάνατος; Ούτε ιστορία μάθατε ανιστόρητοι;

Ολα αυτά γύριζαν στο μυαλό μου & σκεφτόμουνα ότι μας δουλεύουνε
ψιλό γαζί, γιατί γίνεται αλλοιώς & χωρίς θάνατο. Τώρα είναι μπροστά
μας το χειρότερο. Υπήρχαν λύσεις χωρίς θυσία. Μπορούσαν να απογειώσουν
την Ελλάδα. Και μου είπαν κατάμουτρα να κάτσω στα αυγά μου. Να με
ρημάζουν & να μην μιλάω.


Μπορούσαν να προσφύγουν στα Διεθνή Δικαστήρια, μπορούσαν να δεχθούν βοήθεια από τους Ρώσους η οποία προσφέρθηκε. Αυτοί μας έχουν ανάγκη, & όχι εμείς, αυτούς διασώσαμε.
Μέχρι που ανέβηκε στο βήμα η Ζωή, η
Ελληνίδα, & με ξεκούρασε. Με ανάπαυσε. Δεν έκατσα μετά να δω τίποτε
άλλο. Ούτε την ψηφοφορία. Δεν με ενδιέφερε πλέον. Ηρθε ο ύπνος ησύχασα.
Ακούστηκε εκεί μέσα η φωνή μου.Ακούστηκε εκεί μέσα η φωνή των Ελλήνων,
της Ιστορίας. Σε ευχαριστώ Ζωή.


Ιάκωβος Τίγκας



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου