Κυριακή, 5 Απριλίου 2015

Φάνηκε η όψη της Νέας Κοινωνίας

Στην τελική ευθεία για την Μεγάλη ρήξη-μετασχηματισμό
Εν πάση απάτη και τέρασι ψεύδους
 Δεν μπορείς να μιλάς σίγουρα με τον διάβολο, καθώς, δεν μπορείς να τον νικήσεις, άρα κόβεις την επικοινωνία μαζί του. Οταν όμως ο διάβολος σου παρουσιάζεται μεταμφιεσμένος, αρνούμενος σχέση η ομοιότητα με αυτό που είναι, τότε μπορεί να σε ξεγελάσει, δεν μπορεί; Μπορεί να σου κάνει τον καλό, δεν μπορεί; Μπροστά σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, θα υπάρξει πρόβλημα.
Δεν θα συμφωνήσω όμως & με τις μεθόδους του ανθρωποκεντρισμού, καθώς όπως λέει & ο Βασιλιάς Δαυίδ στον Ψαλμό ΛΣΤ΄. 36 "Παρά Κυρίου τα διαβήματα ανθρώπου κατευθύνεται και την οδόν αυτού θελήσει σφόδρα. ΄Οταν πέση, ού καταρραχθήσεται· ότι Κύριος αντιστηρίζει χείρα αυτού. Νεώτερος εγενόμην και γαρ εγήρασα και ουκ είδον δίκαιον εγκαταλελειμμένον, ουδέ το σπέρμα αυτού ζητούν άρτους." Στην τελική ευθεία λοιπόν για την τελική ρήξη με τις δυνάμεις εκείνες που αντιστρατεύονται την ανθρωπότητα & την δημιουργικότητά της.

Φάνηκε πλέον ξεκάθαρα η όψη της Νέας Κοινωνίας που επιχειρούν να φτιάξουν.
Η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, σκόπιμα πατάει σε δύο βάρκες. Η μία είναι εκείνη του Λαού των Ελλήνων, & η άλλη είναι εκείνη, των Διεθνών τοκογλύφων, εταίρων, δανειστών, ή όπως αλλοιώς θέλετε πέστε τους.
Κανείς τους δεν πιστεύει σε σύγκλιση. Κανείς τους δεν πιστεύει, ότι το υποτιθέμενο χρέος θα πληρωθεί. Ούτε οι δανειστές ούτε η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Οσο & αν προσπαθούν να πείσουν για το αντίθετο, οι λεγόμενες διαπραγματεύσεις, γίνονται προκειμένου να επιτευχθεί η απόκλιση. Και τότε ο ΣΥΡΙΖΑ, υπολογίζει να προλάβει να αποσύρει το ένα πόδι του από την βάρκα των δανειστών, διαφορετεικά, θα σχιστεί στα δύο.
Σε κάθε περίπτωση, αυτό που θα προκύψει μετά δεν θα είναι το ίδιο. 
Παράλληλα, υπάρχει μιά δυναμική στην Ελληνική κοινωνία, που εκφράζεται με διάφορες σκόρπιες ομάδες, γκρουπάκια & οργανώσεις, που εκφέρουν τις ένοιες της αφύπνισης, του φωτισμού, & του ανθρωποκεντρισμού, διακηρύσοντας την αμεσοδημοκρατία, με άμεση & ενεργή συμμετοχή όλων, στην ουσία μιας ηγετικής κάστας, που πρόκειται να αναδειχθεί ως η χειρότερη μορφή ολιγαρχίας, τύπου προλεταριάτου.
Αντίθετα με αυτά που λένε προς τα έξω, υπάρχει μιά ηγετική φυσιογνωμία, είτε μέσα από τον ΣΥΡΙΖΑ, είτε ανεξάρτητα & έξω από αυτόν, ο οποίος θα οδηγήσει στην νέα Κοινωνία, όχι μόνον τους Ελληνες, αλλά όλους τους Λαούς της γης.
Τα σενάρια περί Grexit & παράλληλου νομίσματος δραχμής, ευρό, δεν αφορούν την "αμεσοδημοκρατία", καθώς είναι υπεράνω αυτών, αλλά & των υπόλοιπων νομισμάτων, έχοντας κατά νουν, τις ψηφιακές συναλλαγές παγκόσμια, οι οποίες θα εξασφαλίσουν, την κατάργηση της φτώχιας, αλλά ταυτόχρονα & την κατάργηση του ανθρωπίνου προσώπου & της ελευθερίας του.
Το 2015, θα είναι η χρονιά, που μαζί με το Πάσχα-Πέρασμα του Χριστού, από τον θάνατο στην ζωή, θα επιχειρηθεί (άσχετα αν θα επιτευχθεί), & ένα άλλο Πάσχα-πέρασμα, από την 7η, στην 8η Βασιλεία της αχρήματης κοινωνίας.
Ο παραλληλισμός των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων με την διδασκαλία του Χριστού, όπως αυτή εκφράστηκε με τις παραβολές & τις διδαχές του, η υποβίβαση της Θεότητας του Ιησού σε ανθρωποκεντριστή δάσκαλο, με σαφή αναφορά στην ρήση του προς τους Εβραίους, ότι: "Το Σάββατο έγινε για τον άνθρωπο & όχι ο άνθρωπος για το Σάββατο", παραπέμπει στην Αρχαία Ιστορία της απατειλής αυτοθέωσης, που διδάχθηκε ο άνθρωπος από τον όφι, η οποία τον οδήγησε στην περιπέτεια του θανάτου, συνοδευόμενη από την ειρωνία του Θεού προς τον Αδάμ: "Κοιτάξτε τον Αδάμ, έγινε σαν ένας από εμάς".
Η ίδια ιστορία της επιχειρούμενης αυτοθέωσης επαναλαμβάνεται ξανά, ο Θεός είναι πάλι απών ή υποβιβασμένος στην συνείδηση των ανόητων φωτισμένων, οι οποίοι θα κληθούν να προσκυνήσουν πάλι τον όφι τον αρχαίο, τον καλούμενο διάβολο & σατανά.
Η συνέχεια επί της οθόνης με μιά υπενθύμιση:
"Γινώσκει Κύριος τας οδούς των αμώμων και η κληρονομία αυτών εις αιώνα έσται. Ού καταισχυνθήσονται εν καιρώ πονηρώ και εν ημέραις λιμού χορτασθήσονται. Ότι οι αμαρτωλοί απολούνται, οι δε εχθροί του Κυρίου, άμα τω δοξασθήναι αυτούς και υψωθήναι, εκλείποντες ωσεί καπνός εξέλιπον." (Ψαλμός ΛΣΤ-36 του Βασιλιά Δαυίδ)

Ιάκωβος Τίγκας  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου