Ο απίστευτος Λαός μας
Σε αυτήν την δύσκολη για την Πατρίδα μας συγκυρία, όπου τα πάντα πλέον γκρεμίζονται, σε αυτόν τον απίστευτο Λαό μας, υπάρχουν ακόμη αναζητήσεις υψηλές. Αυτό είναι εκείνο που δεν υπολόγισαν αυτοί που κατά καιρούς ανά τους αιώνες & σήμερα, όσο ποτέ άλλωτε, χτυπούν αυτόν τον Λαό. Γι αυτό & η ιστορία έχει καταγράψει την τελική συντριβή όλων αυτών που κατά καιρούς κοκορεύτηκαν μπροστά στους Ελληνες, & το ίδιο θα γίνει & τώρα. Μόνο που αυτήν την φορά, αυτοί που κοκορεύονται, έχουν μιά ιδιαιτερότητα. Γι αυτό & η συντριβή τους, θα έχει & αυτή μιά ιδιαιτερότητα. Θα είναι τελική, οριστική & αμετάκλητη, όπως τελική οριστική & αμετάκλητη είναι η επίθεση που δεχόμαστε από τους τελευταίους επιτιθέμενους. Δεν έχει άλλο. Τέλος.Στην Ελλάδα του Σωκράτη & του Χριστού,
εκεί που η ταπείνωση & η περηφάνια περπατούν χέρι χέρι, ο εγωισμός & η αλλαζονεία των πάσης φύσης κατακτητών, δεν μπορεί να ευδοκιμήσει, όπως η σφήκα δεν ευδοκιμεί όπου υπάρχουν μέλισσες, & ο καρχαρίας, όπου υπάρχουν δελφίνια, το σκοτάδι, όπου υπάρχει το φως.
Αυτά είχαν υπόψη τους διαχρονικά οι Ελληνες, αυτά είχαν υπ΄όψη τους διαχρονικά & οι "σώφρωνες" του κόσμου, αυτά έχουν υπ΄όψη τους & σήμερα οι Ελληνες, δεν τα έχουν όμως υπόψη τους οι τελευταίοι άφρωνες επιτιθέμενοι, οι οποίοι προς κέντρα λακτίζουν.Τι σχέση όμως μπορεί να έχει ο Χριστός με τον Σωκράτη;
Το ερώτημά μου, είναι που διαφωνούν; Ολα αποδεκτά & όλα σωστά. Η ταπείνωση πηγάζει από το γνώθι σαυτόν. Και το γνώθι σαυτόν είναι από μόνο του ταπείνωση. Ο Σωκράτης ήταν ένας από τους μεγαλύτερους αν όχι ο μεγαλύτερος προχριστιανικός ταπεινός άνθρωπος.Γι αυτό & είναι μεγάλος. Επειδή για ένα μόνο πράγμα ήταν βέβαιος. Οτι ουδέν γνώριζε όπως ο ίδιος έλεγε, σε αντίθεση με πολλούς σημερινούς ξερόλες. Και βέβαια οι καταστροφές εν΄ονόματι της πίστης ή πειθούς, ουδεμία σχέση έχουν μετην πίστη ή πειθώ αλλά με τα συμφέροντα χειραγώγησης στον βωμό των οποίων η πίστη ή πειθώς χρησιμοποιήθηκε, υλοποιώντας έτσι αυτό που είπε ο Χριστός στον Νικόδημο: "Αφού δεν κατανοείτε τα επίγεια, πως θέλετε να σας πω για τα επουράνια;" Οσον αφορά την φιλοσοφία, δεν είναι επιστήμη αλλά φιλική τάση προς την σοφία, η οποία αποκτάται με την γνώση της επιστήμης αλλά & αντικειμένων του μη επιστητού.
Εχουμε λοιπόν από την μιά μεριά τους προφωτισμένους Ελληνες της Αρχαιότητας, με τον μοναδικό στον κόσμο βωμό τω αγνώστω Θεώ, & από την άλλη τον αληθινό Θεό βιολογικά Εβραίο, που ανακοίνωσε την δόξα του, όταν ζήτησαν να τον δούν οι Ελληνες, ξέροντας τι επρόκειτο να επακολουθήσει.
Εμπρός λοιπόν. Ας γράψουμε ιστορία. Ας γράψουμε τον επίλογο της ιστορίας. Εμείς με τους Εβραίους γράψαμε την εισαγωγή της Ιστορίας. Τώρα γράφουμε πάλι μαζί, τον επίλογο.
Ιάκωβος Τίγκας.
Σε αυτήν την δύσκολη για την Πατρίδα μας συγκυρία, όπου τα πάντα πλέον γκρεμίζονται, σε αυτόν τον απίστευτο Λαό μας, υπάρχουν ακόμη αναζητήσεις υψηλές. Αυτό είναι εκείνο που δεν υπολόγισαν αυτοί που κατά καιρούς ανά τους αιώνες & σήμερα, όσο ποτέ άλλωτε, χτυπούν αυτόν τον Λαό. Γι αυτό & η ιστορία έχει καταγράψει την τελική συντριβή όλων αυτών που κατά καιρούς κοκορεύτηκαν μπροστά στους Ελληνες, & το ίδιο θα γίνει & τώρα. Μόνο που αυτήν την φορά, αυτοί που κοκορεύονται, έχουν μιά ιδιαιτερότητα. Γι αυτό & η συντριβή τους, θα έχει & αυτή μιά ιδιαιτερότητα. Θα είναι τελική, οριστική & αμετάκλητη, όπως τελική οριστική & αμετάκλητη είναι η επίθεση που δεχόμαστε από τους τελευταίους επιτιθέμενους. Δεν έχει άλλο. Τέλος.Στην Ελλάδα του Σωκράτη & του Χριστού,
εκεί που η ταπείνωση & η περηφάνια περπατούν χέρι χέρι, ο εγωισμός & η αλλαζονεία των πάσης φύσης κατακτητών, δεν μπορεί να ευδοκιμήσει, όπως η σφήκα δεν ευδοκιμεί όπου υπάρχουν μέλισσες, & ο καρχαρίας, όπου υπάρχουν δελφίνια, το σκοτάδι, όπου υπάρχει το φως.
Αυτά είχαν υπόψη τους διαχρονικά οι Ελληνες, αυτά είχαν υπ΄όψη τους διαχρονικά & οι "σώφρωνες" του κόσμου, αυτά έχουν υπ΄όψη τους & σήμερα οι Ελληνες, δεν τα έχουν όμως υπόψη τους οι τελευταίοι άφρωνες επιτιθέμενοι, οι οποίοι προς κέντρα λακτίζουν.Τι σχέση όμως μπορεί να έχει ο Χριστός με τον Σωκράτη;
Το ερώτημά μου, είναι που διαφωνούν; Ολα αποδεκτά & όλα σωστά. Η ταπείνωση πηγάζει από το γνώθι σαυτόν. Και το γνώθι σαυτόν είναι από μόνο του ταπείνωση. Ο Σωκράτης ήταν ένας από τους μεγαλύτερους αν όχι ο μεγαλύτερος προχριστιανικός ταπεινός άνθρωπος.Γι αυτό & είναι μεγάλος. Επειδή για ένα μόνο πράγμα ήταν βέβαιος. Οτι ουδέν γνώριζε όπως ο ίδιος έλεγε, σε αντίθεση με πολλούς σημερινούς ξερόλες. Και βέβαια οι καταστροφές εν΄ονόματι της πίστης ή πειθούς, ουδεμία σχέση έχουν μετην πίστη ή πειθώ αλλά με τα συμφέροντα χειραγώγησης στον βωμό των οποίων η πίστη ή πειθώς χρησιμοποιήθηκε, υλοποιώντας έτσι αυτό που είπε ο Χριστός στον Νικόδημο: "Αφού δεν κατανοείτε τα επίγεια, πως θέλετε να σας πω για τα επουράνια;" Οσον αφορά την φιλοσοφία, δεν είναι επιστήμη αλλά φιλική τάση προς την σοφία, η οποία αποκτάται με την γνώση της επιστήμης αλλά & αντικειμένων του μη επιστητού.
Εχουμε λοιπόν από την μιά μεριά τους προφωτισμένους Ελληνες της Αρχαιότητας, με τον μοναδικό στον κόσμο βωμό τω αγνώστω Θεώ, & από την άλλη τον αληθινό Θεό βιολογικά Εβραίο, που ανακοίνωσε την δόξα του, όταν ζήτησαν να τον δούν οι Ελληνες, ξέροντας τι επρόκειτο να επακολουθήσει.
Εμπρός λοιπόν. Ας γράψουμε ιστορία. Ας γράψουμε τον επίλογο της ιστορίας. Εμείς με τους Εβραίους γράψαμε την εισαγωγή της Ιστορίας. Τώρα γράφουμε πάλι μαζί, τον επίλογο.
Ιάκωβος Τίγκας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου