Ενα βήμα πριν από τον μετασχηματισμό της παγκόσμιας κοινωνίας
Ενα βήμα πριν από τον μεγάλο μετασχηματισμό της ανθρώπινης κοινωνίας είμαστε, από κοινωνία χρημάτων σε αχρήματη.
Αυτό δεν το βλέπουν μόνον όσοι είναι εντελώς πορωμένοι, ανεξάρτητα από δόγματα & προκαταλήψεις.
Το δυστύχημα είναι, ότι όλο αυτό, ετοιμάζεται & εμφανίζεται με Ελληνικό προσωπείο & πνεύμα, επικλήσεις της Αρχαίας Ελληνικής Δημοκρατίας, αναγέννηση του Ελληνισμού ως πόλου, απέναντι στην παγκοσμιοποίηση, με τον οποίο, συμφωνούμε κατ΄αρχήν όλοι.
Μια βασική μέριμνα της νέας μορφής οικονομίας με ψηφιακό νόμισμα, είναι ο αποκλεισμός συγκέντρωσης πλούτου, ατομικά ή συντεχνιακά, & η δίκαιη κατανομή του από επάνω προς τα κάτω. Και μέχρι εδώ επίσης συμφωνούμε όλοι.
Αυτό όμως προϋποθέτει & τον απόλυτο έλεγχο της φοροδιαφυγής προς όλους & βέβαια την δίκαιη καταβολή φόρων ανάλογα με τις αντικειμενικές δυνατότητες ενός εκάστου.
Η ύπαρξη από την άλλη του θεσμού του χρηματιστηρίου, δυναμιτίζει την όλη δυναμική της νέας κοινωνίας, αφού εκ των προτέρων προεξοφλεί δίκαιη κατανομή του πλούτου, αλλά όχι ίση, αποτρέποντας στην θεωρία μεγάλες συγκεντρώσεις.
Η απαραίτητη σεισάχθεια προκειμένου να προχωρήσει ο σχεδιασμός, προσθέτει περισσή πολυπλοκότητα στο ήδη πολύπλοκο οικονομικό σύστημα που πρέπει να καταρεύσει άμεσα & είναι θέμα χρόνου η κατάρευσή του.
Ο μόνος τρόπος που υπάρχει, για να προχωρήσει το σχέδιο, είναι η χρησιμοποίηση της τεχνολογίας, στην μεταβιομηχανική εποχή όπως καλείται, η οποία μπορεί να παράγει ψηφιακά νομίσματα αλλά & ψηφιακά πορτοφόλια on line ώστε να καταγράφονται όλες οι συναλλαγές, προκειμένου να ελεγχθεί απόλυτα η φοροδιαφυγή & η υπερβολική συγκέντρωση πλούτου.
Με δεδομένο ότι ένας πολύ μεγάλος αριθμός ανθρώπων δεν έχει σχέση με την ψηφιακή τεχνολογία, αλλά πρέπει να πάει να ψωνίσει τα αγαθά που του χρειάζονται, αυτό πρακτικά σημαίνει, ότι θα πρέπει να κουβαλάει επάνω του, το ψηφιακό πορτοφόλι με τα ψηφιακά του χρήματα, τα οποία θα καταναλώνονται από ψηφιακούς δέκτες στα καταστήματα.
Πρακτικά αυτό σημαίνει στο τελικό στάδιο, ότι τοποθετεί στο σώμα του το ψηφιακό πορτοφόλι. Εδώ λοιπόν έχουμε ζήτημα μέγιστο, ανεξάρτητα από δόγματα & προκαταλήψεις, που έχει να κάνει με την ελεύθερη αυτοδιάθεση του ανθρώπου & προσβολή της αξίας του & της προσωπικότητάς του.
Και βέβαια κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί την ασφάλεια από τους χάκερς αλλά & τους όποιους εκβιασμούς απενεργοποίησης του ψηφιακού πορτοφολιού, ή περιορισμού του, ως τιμωρία σε ενδεχόμενη αντικοινωνική συμπεριφορά, που θα κριθεί από μιά νέα ψηφιακή δικτατορία, ενός νέου ψηφιακού προλεταριάτου, μπροστά στο οποίο βρισκόμαστε.
Η ημερομηνία της 25 Γενάρη των Ελληνικών εκλογών, πιθανόν να σηματοδοτήσει την έναρξη της διαδικασίας μετασχηματισμού, με κλείσιμο της στρόφυγγας ρευστού, έλλειψη αγαθών, περιορισμό χρημάτων. Οποτε & αν γίνει, θα υπάρξουν απώλειες σε ανθρώπινες ζωές, στον βωμό μιας σύγκρουσης μεταξύ των "πόλων" του Πλανήτη, με ανάδειξη ως άμεσης ανάγκης, την καθιέρωση του ψηφιακού πορτοφολιού.
Μπροστά σε μια τέτοια προοπτική, οι άνθρωποι θα κληθούν ή να συνεναίσουν, ή να σταθούν απέναντι. Οσοι επιλέξουν την συνέναιση είναι χαμένοι οριστικά. Οσοι σταθούν απέναντι θα ζήσουν οριστικά έστω & πεθαίνοντας. Ο αγώνας είναι άνισος & θα είναι χρονοβόρος, αλλά όχι χαμένος. Καλή Λευτεριά.
Iάκωβος Τίγκας
Ενα βήμα πριν από τον μεγάλο μετασχηματισμό της ανθρώπινης κοινωνίας είμαστε, από κοινωνία χρημάτων σε αχρήματη.
Αυτό δεν το βλέπουν μόνον όσοι είναι εντελώς πορωμένοι, ανεξάρτητα από δόγματα & προκαταλήψεις.
Το δυστύχημα είναι, ότι όλο αυτό, ετοιμάζεται & εμφανίζεται με Ελληνικό προσωπείο & πνεύμα, επικλήσεις της Αρχαίας Ελληνικής Δημοκρατίας, αναγέννηση του Ελληνισμού ως πόλου, απέναντι στην παγκοσμιοποίηση, με τον οποίο, συμφωνούμε κατ΄αρχήν όλοι.
Μια βασική μέριμνα της νέας μορφής οικονομίας με ψηφιακό νόμισμα, είναι ο αποκλεισμός συγκέντρωσης πλούτου, ατομικά ή συντεχνιακά, & η δίκαιη κατανομή του από επάνω προς τα κάτω. Και μέχρι εδώ επίσης συμφωνούμε όλοι.
Αυτό όμως προϋποθέτει & τον απόλυτο έλεγχο της φοροδιαφυγής προς όλους & βέβαια την δίκαιη καταβολή φόρων ανάλογα με τις αντικειμενικές δυνατότητες ενός εκάστου.
Η ύπαρξη από την άλλη του θεσμού του χρηματιστηρίου, δυναμιτίζει την όλη δυναμική της νέας κοινωνίας, αφού εκ των προτέρων προεξοφλεί δίκαιη κατανομή του πλούτου, αλλά όχι ίση, αποτρέποντας στην θεωρία μεγάλες συγκεντρώσεις.
Η απαραίτητη σεισάχθεια προκειμένου να προχωρήσει ο σχεδιασμός, προσθέτει περισσή πολυπλοκότητα στο ήδη πολύπλοκο οικονομικό σύστημα που πρέπει να καταρεύσει άμεσα & είναι θέμα χρόνου η κατάρευσή του.
Ο μόνος τρόπος που υπάρχει, για να προχωρήσει το σχέδιο, είναι η χρησιμοποίηση της τεχνολογίας, στην μεταβιομηχανική εποχή όπως καλείται, η οποία μπορεί να παράγει ψηφιακά νομίσματα αλλά & ψηφιακά πορτοφόλια on line ώστε να καταγράφονται όλες οι συναλλαγές, προκειμένου να ελεγχθεί απόλυτα η φοροδιαφυγή & η υπερβολική συγκέντρωση πλούτου.
Με δεδομένο ότι ένας πολύ μεγάλος αριθμός ανθρώπων δεν έχει σχέση με την ψηφιακή τεχνολογία, αλλά πρέπει να πάει να ψωνίσει τα αγαθά που του χρειάζονται, αυτό πρακτικά σημαίνει, ότι θα πρέπει να κουβαλάει επάνω του, το ψηφιακό πορτοφόλι με τα ψηφιακά του χρήματα, τα οποία θα καταναλώνονται από ψηφιακούς δέκτες στα καταστήματα.
Πρακτικά αυτό σημαίνει στο τελικό στάδιο, ότι τοποθετεί στο σώμα του το ψηφιακό πορτοφόλι. Εδώ λοιπόν έχουμε ζήτημα μέγιστο, ανεξάρτητα από δόγματα & προκαταλήψεις, που έχει να κάνει με την ελεύθερη αυτοδιάθεση του ανθρώπου & προσβολή της αξίας του & της προσωπικότητάς του.
Και βέβαια κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί την ασφάλεια από τους χάκερς αλλά & τους όποιους εκβιασμούς απενεργοποίησης του ψηφιακού πορτοφολιού, ή περιορισμού του, ως τιμωρία σε ενδεχόμενη αντικοινωνική συμπεριφορά, που θα κριθεί από μιά νέα ψηφιακή δικτατορία, ενός νέου ψηφιακού προλεταριάτου, μπροστά στο οποίο βρισκόμαστε.
Η ημερομηνία της 25 Γενάρη των Ελληνικών εκλογών, πιθανόν να σηματοδοτήσει την έναρξη της διαδικασίας μετασχηματισμού, με κλείσιμο της στρόφυγγας ρευστού, έλλειψη αγαθών, περιορισμό χρημάτων. Οποτε & αν γίνει, θα υπάρξουν απώλειες σε ανθρώπινες ζωές, στον βωμό μιας σύγκρουσης μεταξύ των "πόλων" του Πλανήτη, με ανάδειξη ως άμεσης ανάγκης, την καθιέρωση του ψηφιακού πορτοφολιού.
Μπροστά σε μια τέτοια προοπτική, οι άνθρωποι θα κληθούν ή να συνεναίσουν, ή να σταθούν απέναντι. Οσοι επιλέξουν την συνέναιση είναι χαμένοι οριστικά. Οσοι σταθούν απέναντι θα ζήσουν οριστικά έστω & πεθαίνοντας. Ο αγώνας είναι άνισος & θα είναι χρονοβόρος, αλλά όχι χαμένος. Καλή Λευτεριά.
Iάκωβος Τίγκας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου