Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Παιδική απορία=Θεϊκή Τιμωρία

ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΤΩΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΩΝ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ.


Μια τρυφερή ψυχούλα απορεί με τα αίσχη των σιχαμένων εγκληματιών αρχόντων & γράφει πέντε γραμές στην σχολική του έκθεση. Πέντε γραμές που σπάνε κόκκαλα. Διαβάστε τες από enikos.gr

Η κρίση μέσα από τα μάτια των παιδιών. Ο Γιώργος είναι μόλις 9 ετών και ζει στην περιοχή Καράτουλα Ηλείας. Το τοπικό ειδησεογραφικό πόρταλ ilialive.gr, δημοσιεύει μια συγκινητική ομολογουμένως, έκθεσή του:
 «Πολλά βράδια ακούω τους γονείς μου να λένε στεναχωρημένοι ότι πρέπει να πληρώσουν πολλούς λογαριασμούς που εγώ δεν καταλαβαίνω. Καταλαβαίνω όμως πολύ καλά ότι πλέον δεν είναι και τόσο χαρούμενοι και ευτυχισμένοι με όλα αυτά τα έξοδα που πρέπει να πληρωθούν.
Εγώ στεναχωριέμαι που πολλά παιδάκια στο σχολείο δεν έχουν να φάνε. Ένα πήρε ένα μισοφαγωμένο σάντουιτς από τον σκουπιδοτενεκέ να το φάει και του έδωσα και εγώ το δικό μου. Ποιος μπορεί να μου λύσει την απορία μου; Γιατί αυτή η κατάσταση; Σε τι σας φταίξαμε εμείς; Ποιος θα μου απαντήσει;».
Ξέρετε τι σημαίνει αυτό άφρονες; Οτι η καταδίκη σας θα είναι σκληρή, γιατί ο Θεός είναι Παιδί. Και τα παιδιά μιλούν μέσα στο Πνεύμα Του. Και το Πνεύμα του Θεού μιλάει μέσα από τα παιδιά & αγνοεί όλους εσάς τους πανίβλακες γραβατωμένους, με τα πρωτόκολα & τις μπούρδες σας.
Ελάτε λοιπόν στα συγκαλά σας όσο είναι ακόμη...ελάχιστος καιρός...παντογνώστες πανίβλακες.
Ιάκωβος Τίγκας.
http://www.enikos.gr/society/136069,H_ek8esh_toy_9xronoy_poy_sygklonizei.html  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου