Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Κοπή πίτας στο 36 & στην ΑΝΛΑ ταυτόχρονα!!!

Αδρές αναμνήσεις ζωής.

Σήμερα 1/2/2015, κόπηκαν ταυτόχρονα δύο πίτες από δύο αγαπημένες μου Λέσχες. Το 36 Σύστημα Προσκόπων Κολωνού & την Ανεμολέσχη Αθηνών. Από την πρώτη Λέσχη του 36, μου δόθηκε το λάκτισμα για να πετάξω με την δεύτερη Λέσχη της ΑΝΛΑ, χάρη στον Αρχηγό μου τον Αντρέα Δημητριάδη, που μου γνωστοποίησε την ΑΝΛΑ, σε μιά κουβέντα για Προσκοπικά πτυχία. Τελικά βρέθηκα με Πτυχίο Ανεμοπτέρου αφού μου δόθηκε μετά από σκληρή εκπαίδευση, το λάκτισμα για το πρώτο μου SOLO, Μεγάλη Τετάρτη του 1977/5/4 το απόγευμα με εκπαιδευτή Σκλήρη, Σμηναγό τότε της Πολεμικής Αεροπορίας, (lookbook) & κόλησα στην ΑΝΛΑ. Είμουν απών & από τις δύο πίτες λόγω συνθηκών & μακρυνής απόστασης.
Eίμουν όμως μαζί τους νοερά αφού οι αναμνήσεις είναι τόσο αδρές. Θυμάμαι φωτιές & σύνεφα, θάλασσες & αέρα, βουνά περπατητά & την Πάρνηθα από ψηλά. Είμαι από τους "τυχερούς" (γιατί τύχη δεν υπάρχει) γιατί έζησα πραγματικά, ότι καλύτερο κατά την άποψή μου μπορεί να ζήσει ένας θνητός.
Εύχομαι καλή χρονιά σε όλους & στον Νίκο τον Σοφιανό που με πήρε τηλέφωνο σήμερα, ιδιαίτερα.

Ιάκωβος Τίγκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου