Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

TO INTERNET ΠΟΥ ΚΟΒΕΤΑΙ

ΚΑΨΩΝΙΑ ΣΤΟ INTERNET;


Τον τελευταίο καιρό, κάποιοι "κύριοι" που προφανώς ενοχλούνται με αυτά που γράφω, μου κάνουν καψωνάκια τα βράδυα, προκαλώντας αποσυνδέσεις της γραμής μου από το internet, όταν τρέχω σε αγώνες με την Ελληνική ομάδα του Condor simulator. Εχθές το βράδυ το πείραγμα της γραμής μου ήταν τόσο πασιφανές, που το αντιλήφθηκαν όλοι, όταν κατά την διάρκεια κούρσας, με πέταξαν έξω από τον server ενώ ταυτόχρονα χάθηκε ο ήχος της συνομιλίας.



 Στις 22.15 ξεκίνησε η κούρσα κανονικά. Κατά τις 23.00 & ενώ όλα πήγαιναν καλά, χωρίς λόγο, αποσυνδέθηκε το internet πετώντας με έξω από τον server. Στην πρώτη φωτό, που τραβήχτηκε λίγα λεπτά πριν τις 23.00, πάνω δεξιά διακρύνεται το σημάδι της ανοιχτής πόρτας της σύνδεσης. Στην δεύτερη φωτό που τραβήχτηκε στις 23.15 πάνω δεξιά διακρύνεται το σημάδι αποσύνδεσης από τον server. H πτήση βέβαια συνεχίστηκε κανονικά, αφού την είχε πάρει το δικό μου πρόγραμμα του Condorsimulator, & ολοκληρώθηκε με επιτυχία μία ώρα αργότερα, οπότε & επανήλθε το internet κανονικά. Οπως πληροφορήθηκα ο server δεν είχε  κανένα πρόβλημα & οι υπόλοιποι συνέχισαν κανονικά. Απευθυνόμενος στον ΟΤΕ Πολυγύρου, οι ευγενέστατοι τεχνικοί με διαβεβαίωσαν ότι δεν πειράχθηκε η γραμή τουλάχιστον από εδώ &  έδειξαν ενδιαφέρον ώστε να βελτιώσουν την ταχύτητα. Είμαι σίγουρος ότι δεν πειράχθηκε η γραμή από εδώ. Δεν είμαι καθόλου βέβαιος όμως ότι δεν πειράχτηκε από μακρύτερα. Οσον αφορά την ταχύτητα λόγω & απόστασης από το κέντρο, επί τρία τέταρτα δούλευε κανονικά. Αλλωστε τα προβληματάκια ξεκίνησαν την τελευταία εβδομάδα. Πριν δηλαδή δεν είχα πρόβλημα ταχύτητας & απέκτησα τώρα; Εκτός από τον Ελληνικό server έχω πετάξει & σε Ευρωπαϊκούς χωρίς κανένα πρόβλημα. Θέλω να ευχαριστήσω τους τεχνικούς του ΟΤΕ Πολυγύρου για το ενδιαφέρον τους & την τεχνική τους υποστήριξη. Θα παρακολουθήσουμε το θέμα & αν χρειαστεί θα επανέλθουμε με περισσότερα στοιχεία.
Ιάκωβος Τίγκας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου