ΑΒΒΑΚΟΥΜ: ΑΙΡΕΣΗ & ΣΕΧΤΑ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.
Αίρεση & σέχτα χαρακτηρίζει Αγιορείτης μοναχός την Χρυσή Αυγή, όπως διαβάζουμε στο makeleio.gr.
Σε βιβλίο που έγρψε ο μοναχός Αββακούμ αναφέρει πολλά & ενδιαφέροντα για την Χρυσή Αυγή όπως αυτό για τον Χριστό που αναφέρονται ενοώντας έναν άλλον Χριστό ( δηλαδή που έχει το χρίσμα) & όχι αυτόν που εμείς πιστεύουμε. Ενδιαφέρων είναι ο καταλογισμός στους Χρυσαυγίτες παγανιστικών στοιχείων ειδωλολατρικού θρησκευτισμού, πλάνης & προσυλητισμού κυρίως των νέων ανθρώπων. Εφιστεί την προσοχή σε ιερείς & ιεράρχες που τάσσονται υπέρ του μορφώματος αυτού, & τους αποκαλεί Εωσφοριστές. Παραθέτω ένα ενδιαφέρον απόσπασμα από το makeleio.gr στο οποίο οι Χρυσαυγίτες μιλούν ξεκάθαρα για τον Εωσφόρο.
Για την ιδεολογία της Χρυσής Αυγής, ο πατέρας Αββακούμ αναφέρει στο βιβλίο του: «Είναι εμποτισμένη από "ιδεώδη" εωσφορικά με τα οποία γαλουχεί τη νεολαία της και μάλιστα τούτο εκφράζεται απροκάλυπτα». Παραθέτει το τεύχος 5, του Ιανουαρίου 2000, του περιοδικού «Αντεπίθεση» της Νεολαίας της Χρυσής Αυγής, που μεταξύ άλλων γράφει: «Ο Ανίκητος Ηλιος! Ο Εωσφόρος! Τίθεται εκτός παραδείσου/ Οι ανά τον κόσμο δούλοι υποταγμένοι θα τον πουν Διάβολο, Σατανά και αυτός θα γελά, θα καγχάζει. Μόνος του. Με τους συντρόφους του. Με τους συμπολεμιστές του. Ο Εωσφόρος. Αυτός που φέρνει το Λευκό Φως, την Αυγή κάθε χιλιετία...».
Εμφανίζεται εξοργισμένος με την κατήχηση παιδιών σε... «σχολές» «Διάπλασης των Παίδων», χαρακτηρίζοντας αυτή τη δραστηριότητα «παγανιστικό μόρφωμα με στόχο την αλλοτρίωση της σκέψης των νέων· να υποκαταστήσει το ορθόδοξο χριστιανικό φρόνημα με ένα νέο καλυμμένο ειδωλολατρικό». Παράλληλα καλεί τα παιδιά και κυρίως τους γονείς τους να απέχουν από τέτοιες «επικίνδυνες δράσεις». Επιπλέον ζητεί από τον πνευματικό κόσμο, αλλά και από τους ιερωμένους και από τους αγιορείτες, να «αφυπνιστούν» διότι η δράση της Χρυσής Αυγής εγκυμονεί κινδύνους για τον χριστιανισμό: «Οφείλουμε να επιβεβαιώνουμε παντού και πάντοτε, με τα λόγια και τα έργα μας, ως ορθόδοξοι χριστιανοί πολίτες, ότι η πραγματική ομολογία πίστεως είναι αυτή που εκδηλώνεται προς όλες τις κατευθύνσεις χωρίς υποχωρήσεις ή κατά περίπτωση διαφοροποιήσεις. Καθ' ότι η "επιλεκτική ομολογία πίστεως" δεν μπορεί να λογίζεται ως όντως γνήσια ομολογία πίστεως» σημειώνει στο βιβλίο του.
Ιάκωβος Τίγκας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου