Ευτελίζουν την Εκκλησία, δεν θα τους βγει σε καλό.
Ευτελίζουν την Εκκλησία, ωσάν να ήταν ανθρώπινο κατασκεύασμα & αυτό δεν θα τους βγει σε καλό.
Η Εκκλησία θα έπρεπε εδώ & χρόνια να έχει αξιοποιήσει με κοινωνικές δομές την περιουσία της & να έχει ανορθώσει με τον πλούτο της την κοινωνία που οι παλιάνθρωποι κατέστρεψαν, & βεβαίως έχει ήδη να επιδείξει ένα αρκετά αξιόλογο έργο προς αυτήν την κατεύθυνση.
Επρεπε ακόμη από άμβωνος καθημερινά, να εξαπολύουν μύδρους εναντίον των παλιανθρώπων που χειμάζουν την κοινωνία, καθώς έχουν την δύναμη να τους γκρεμίσουν εν μια νυκτί, ξεσηκώνοντας τον κόσμο στον καλό κατά Χριστόν αγώνα. Και βέβαια είναι ακατανόητο γιατί δεν τίθεται ζήτημα Μασονικής περιουσίας αφού αυτοί λειτουργούν πάνω από 75 στοές & κέντρα συνάθροισης σε όλη την Ελλάδα. Μπήκε ποτέ εκεί το ΣΔΟΕ;
O στόχος λοιπόν είναι η εν δυνάμει οικονομική δυσπραγία, ώστε να επιτευχθεί η αδυναμία Λειτουργίας των Ναών.
Η παντόφλα αφορά & τους δύο αυτούς κυρίους αλλά & πολλούς άλλους & θα τους έρθει ουρανοκατέβατα. Φαρισαίοι υποκριτές.
Ευτελίζουν την Εκκλησία, ωσάν να ήταν ανθρώπινο κατασκεύασμα & αυτό δεν θα τους βγει σε καλό.
Η Εκκλησία θα έπρεπε εδώ & χρόνια να έχει αξιοποιήσει με κοινωνικές δομές την περιουσία της & να έχει ανορθώσει με τον πλούτο της την κοινωνία που οι παλιάνθρωποι κατέστρεψαν, & βεβαίως έχει ήδη να επιδείξει ένα αρκετά αξιόλογο έργο προς αυτήν την κατεύθυνση.
Επρεπε ακόμη από άμβωνος καθημερινά, να εξαπολύουν μύδρους εναντίον των παλιανθρώπων που χειμάζουν την κοινωνία, καθώς έχουν την δύναμη να τους γκρεμίσουν εν μια νυκτί, ξεσηκώνοντας τον κόσμο στον καλό κατά Χριστόν αγώνα. Και βέβαια είναι ακατανόητο γιατί δεν τίθεται ζήτημα Μασονικής περιουσίας αφού αυτοί λειτουργούν πάνω από 75 στοές & κέντρα συνάθροισης σε όλη την Ελλάδα. Μπήκε ποτέ εκεί το ΣΔΟΕ;
O στόχος λοιπόν είναι η εν δυνάμει οικονομική δυσπραγία, ώστε να επιτευχθεί η αδυναμία Λειτουργίας των Ναών.
Η παντόφλα αφορά & τους δύο αυτούς κυρίους αλλά & πολλούς άλλους & θα τους έρθει ουρανοκατέβατα. Φαρισαίοι υποκριτές.
Ιάκωβος Τίγκας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου