Τετάρτη, 18 Μαρτίου 2015

Να σταματήσει την ανθρωπιστική κρίση των υπαλλήλων ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας

Εν΄όψει Πάσχα να πληρώσει ολόκληρους τους μισθούς, από τις αργίες.
 Παραθέτω την εισήγηση που έκανα στο σύλλογο εργαζομένων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, από 17/7/2014, παραθέτοντας το Νομικό πλαίσιο για συλλογικές κινητοποιήσεις, η οποία ουδέποτε μπήκε στο Δ.Σ. & καμία απάντηση δεν πήρα. Οπως ισχυρίστηκε η Πρόεδρος του συλλόγου, σε εκπρόσωπο του ΠΑΜΕ δεν την είχαν πάρει. Ομως πριν από ένα μήνα που μίλησα μαζί της, μου είπε ότι συμφωνούν σε πολλά & διαφωνούν σε κάποια άλλα. Δεν μου έδωσε απάντηση γιατί δεν απαντήθηκε το έγγραφό μου.
Είναι σαφές ότι το ΔΣ του συλλόγου εργαζομένων της ΠΚΜ, καλύπτει τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, αφού δεν αποκαλύπτουν τον αριθμό των υπαλλήλων που έχει βγάλει σε αργία με τον αντισυνταγματικό
Νόμο 4093/12 υποπ. Ζ.3 1 ΦΕΚ222 Α 12/11/2012, τοτρισκατάρατο μνημόνιο, με παραβίαση του τεκμηρίου της αθωότητας & των στοιχειοδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Η επιμελής απόκρυψη των στοιχείων, μαρτυρεί ότι είναι πολλοί & ο Περιφερειάρχης έχει δημιουργήσει ανθρωπιστική κρίση στις οικογένειες των στοχοποιημένων υπαλλήλων.
Οσον αφορά την δική μου περίπτωση, αποδείχθηκε περίτρανα η στοχοποιημένη δίωξή μου, αφού Η ΕΔΕ κατά του προσώπου μου παραγγέλθηκε από εγκληματία πειθαρχικό προϊστάμενό μου με πλαστό πτυχίο, που απολύθηκε, ο οποίος εάν δεν ήταν εγκληματίας, θα είχαν παραπεμφθεί αυτοί που έφταιξαν & συγκάλυψε με στοιχεία & όχι εγώ.

Εν όψει του επικείμενου Νόμου Κατρούγκαλου & των δημοσίων δηλώσεών του, για κατάργηση της παραβίασης του τεκμηρίου της αθωότητας, αλλά & εν΄όψει Πάσχα, καλείται ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας με απόφασή του να καταβάλει ολόκληρες τις αποδοχές των στοχοποιημένων υπαλλήλων για να σταματήσει άμεσα την ανθρωπιστική κρίση που έχει δημιουργήσει, αφού & ο ίδιος ο Νόμος του μνημονίου, του δίνει αυτό το δικαίωμα αναστολής των αργιών & ανεξάρτητα από το πειθαρχικό συμβούλιο & να δρομολογήσει άμεσα, τις ανακλήσεις των αργιών.


                                                        Πολύγυρος 17-7-2014


Ιάκωβος Τίγκας
Επόπτης Δημόσιας Υγείας
στην Δ/νση Δημόσιας Υγείας
και Κοινωνικής Μέριμνας της
Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής
σε αργία
Τ.Κ. 63100 Πολύγυρος
τηλ. 2371351454
       6945..........
Τηλ. & Fax:2371.....
mail:itig32@otenet.gr

Προς
Δ.Σ. Συλλόγου εργαζομένων Π.Κ.Μ.

Θέμα:«Εισήγηση για Νομική αντιμετώπιση προβλημάτων»

Συνάδελφοι. Στα πλαίσιατης γενικότερης διάλυσης της Πατρίδας μας από την μνημονιακή πολιτική τηςΚυβέρνησης, η οποία απορρέει από την παράνομη δανειακή σύμβαση που υπογράφτηκεσε ιδιωτικό Δικηγορικό γραφείο του Ηνωμένου Βασιλείου, χωρίς να περάσει από τηνΕλληνική Βουλή & υποθηκεύει την Χώρα μας & όλους εμάς τους πολίτες τηςστους δανειστές, εμείς οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο, υφιστάμεθα τα ολέθρια αποτελέσματααυτής της πολιτικής, η οποία πλέον φτάνει στην εξόντωσή μας.
Δυστυχώς, υπάρχουν ανάμεσάμας εργαζόμενοι, που συνεργάστηκαν & συνεργάζονται, με μονομελή όργανα τηςΔιοίκησης, σε βάρος συναδέλφων τους.
Ο αιρετός ΠεριφερειάρχηςΚεντρικής Μακεδονίας, φαίνεται ότι εκδηλώνει με περίσιο ζήλο την προεκλογική«αλληλεγγύη» του προς τους εργαζόμενους της ΠΚΜ, με την εφαρμογή τουαντισυνταγματικού  Νόμου 4093/12 υποπ.Ζ.3 1 ΦΕΚ222 Α 12/11/2012, το τρισκατάρατο μνημόνιο, σύμφωνα με τον οποίοπαραπέμπονται με φασόν κατηγορητήριο της απείθειας, της απρεπούς συμπεριφοράς,της αδικαιολόγητης αποχής από την άσκηση των καθηκόντων, της άσκησης κριτικήςτης προϊσταμένης αρχής, της μη τήρησης του ωραρίου κλπ. & τείθενται σεαυτοδίκαιη αργία, όπως & εγώ.
Επί πλέον ο Υπουργός Διοικητικήςμεταρρύθμισης, χτυπάει κυριολεκτικά τους εργαζόμενους με την εισαγωγή τηςποσόστοσης στην αξιολόγηση, πέρα από κάθε έννοια λογικής, αμεροληψίας &αξιοκρατείας, αφού εισάγεται όπως θα παραθέσω κατωτέρω η έννοια ακόμη & τηςβίας στους εργαζόμενους.
Συνάδελφοι. Πέραν τωνόποιων κινητοποιήσεων οι οποίες ενδεχομένως θα κατασταλούν με την μέθοδο τηςεπιστράτευσης, της τρομοκρατίας & των ατομικών φύλων πορείας, μέσωπροσφυγής της Διοίκησης, πιστεύω ότι πρέπει να κινηθούμε Νομικά & συλλογικάενάντια στις εγκληματικές μεθόδους από όπου & αν προέρχονται, με δεδομένοΝομικό πλαίσιο το οποίο υπάρχει σε Διεθνές & Εθνικό Δίκαιο.
1. Αξιολόγηση με τηνμέθοδο της ποσόστοσης.
Η μέθοδος της ποσόστοσηςτων εργαζομένων, έχει εφαρμοστεί & σε Χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης στουςεκπαιδευτικούς & στα παιδιά, αλλά & στην Αμερική όπου εφαρμόζεταιακόμη. Σε όσες Χώρες εφαρμόστηκε απέτυχε παταγωδώς αφού προκάλεσε έλειψηκινήτρων παραγωγικότητας, ανάπτυξη αντισυναδελφικών συμπεριφορών καταδότη, &δημιούργησε ανθρώπους κατευθυνόμενους χωρίς δυνατότητα ελεύθερης ανάπτυξηςπροσωπικότητας, με κατευθυνόμενο τρόπο σκέψης. Για τον λόγο αυτόνεγκαταλείφθηκε, καθώς σε μία ομάδα εργαζομένων αποδείχθηκε ότι είναι δυνατόν& σύνηθες να υπάρχει αύξηση παραγωγικότητας από παροχή κινήτρων & όχιαντικινήτρων.
Πολλά παραδείγματααποτελούν ομάδες εργαζομένων, όπου φυσικά δεν ισχύει η ποσόστοση στον ιδιωτικότομέα όπου η παραγωγικότητά τους επέτρεψε ακόμη & την χορήγηση δώρωνΧριστουγέννων & Πάσχα, κάτι το οποίο εμείς το ξεχάσαμε.
Στην Αμερική όπου εφαρμόζεταιτο «μέτρο» της ποσόστοσης σε εκπαιδευτικούς & παιδιά, διέλυσε την παιδείααφού επέβαλε σε πολλές περιπτώσεις, συγκεκριμένο δυσλεκτικό & ανορθόδοξοτρόπο σκέψης & διδασκαλίας, προκειμένου να επιτύχουν οι ενδιαφερόμενοι,ένταξή τους στα ποσοστά των 25% & 60% & να μην αποκλειστούν στο 15%. Σεσυνδιασμό με την ακατανόητη Νομοθέτηση, (φρασεολογία που διετύπωσε η ΕνωσηΔικαστών & Εισαγγελέων) κάτι παρόμοιο προσπαθεί εν γνώσει του να κάνει& εδώ ο Υπουργός Διοικητικής μεταρρύθμισης, διαλύοντας ότι έχει απομείνειόρθιο στην Δημόσια Διοίκηση, σε βάρος όχι μόνον των εργαζομένων αλλά & τωνπολιτών.
Η συνεχιζόμενη εφαρμογήτης ποσόστοσης στην Αμερικανική παιδεία, όπλισε τους μαθητές αλλά & τουςδασκάλους & τους ένταξε σε ένοπλες συμμορίες, οι οποίες αναδεικνύουν τουςνικητές & τους χαμένους του 15% της ποσόστοσης, αφού από φόβο, ένεκα τηςβίας, εντάσσονται στα αποδεκτά ποσοστά 25% & 60% οι ισχυρότεροι στα όπλα.
Τα στοιχεία αυτά, τα οποία είναι υπαρκτά &πραγματικά θα πρέπει αφού ευρεθούν, αξιολογούμενα να χρησιμοποιηθούν σεπερίπτωση επιστράτευσής μας, αλλά & τώρα σε Νομική συλλογική διέξοδό μαςστο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, καθώς παραβιάζονται βασικέςαρχές της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (ΕΣΔΑ), αλλά & στοσύνολό της όπως τα άρθρα   Άρθρον 3.- Ουδείς επιτρέπεται ναυποβληθή εις βασάνους ούτε εις ποινάς ή μεταχείρισιν απανθρώπους ήεξευτελιστικάς. δεδομένου ότι εξευτελίζεται η αξία του ανθρώπου η οποίαπροστατεύεται από το Σύνταγμα άρθρο 2 αλλά & το δικαίωμα στην εργασία,άρθρο 22. Επί πλέον ευτελίζεται εντελώς η αξιοκρατεία η αμεροληψία, η αρχή τηςισότητας, & προσβάλλεται η προσωπικότητα (άρθρο 5 του Συντάγματος) όπωςαυτά ορίζονται από το Ελληνικό Εθνικό Δίκαιο, & το Σύνταγμα.
Και βεβαίως σε περίπτωση επιστράτευσης, εφαρμογή έχει η άρνησηεκτέλεσης προδήλως παράνομης εντολής από έναν έκαστον εξ΄ημών, σύμφωνα με τοάρθρο 25 του Ν. 3528/07, οι προϋποθέσειςτου οποίου αναφέρονται στην διάταξη β του άρθρου 107 του Ν. 4057/12.
& ας μας πάνεόλους στο πειθαρχικό & να κάνουν Διοίκηση μόνοι τους.
2. Αυτοδίκαιη αργία μεεφαρμογή του αντισυνταγματικού Νόμου 4093/12 υποπ. Ζ.3 1 ΦΕΚ222 Α 12/11/2012, το τρισκατάρατο μνημόνιο.
Στην περίπτωση αυτήνέχουμε κατάφωρη παραβίαση του τεκμηρίου της αθωότητας, όπως αυτό κατοχυρώνεταιαπό το άρθρο  6 παρ.2 ΕΣΔΑ , το οποίοορίζει ότι «Παν πρόσωπον κατηγορούμενο επί αδικήματι τεκμαίρεται ότι είναιαθώον μέχρι της νομίμου αποδείξεως της ενοχής του», απέκτησε δε αυξημένη τυπικήισχύ βάσει του άρθρου 28 του Συντάγματος και αποτελεί
αναπόσπαστο τμήμα τηςελληνικής έννομης τάξης, με αυξημένη τυπική ισχύ, χωρίς μάλιστα να είναι δυνατήη κατάργηση του με νόμο.
Επιπλέον, και σενομολογιακό επίπεδο, το ΔΕΚ αναγνωρίζει το τεκμήριο μέσω της ΕΣΔΑ και τωνγενικότερων συνταγματικών αρχών των κρατών-μελών, θεωρώντας το αναπόσπαστομέρος των γενικών αρχών του δικαίου των οποίων την τήρηση διασφαλίζει τοΔικαστήριο.
1Μπακοπούλος, Το τεκμήριο Αθωότητας, Συνέδριο στην Κύπρο σελ. 91
« Χάρτης Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης»
Ο Χάρτης στο άρθρο48§1 προβλέπει ότι «Κάθε κατηγορούμενος τεκμαίρεται ότι είναι αθώος μέχριαποδείξεως της ενοχής του» ενώ η παράγραφος 2 συνεχίζει ορίζοντας ότι«Διασφαλίζεται ο σεβασμός των δικαιωμάτων της υπεράσπισης σε κάθεκατηγορούμενο».Στη συνέχεια το άρθρο 52 προβλέπει ότι το παρόν δικαίωμα έχει τοίδιο νόημα με το αντίστοιχο του άρθρου 6 §2 και 3 της ΕΣΔΑ τονίζοντας με αυτότον τρόπο την στενή σχέση του χάρτη με την ΕΣΔΑ.
Τέλος, το τεκμήριοκατοχυρώνεται στο Σύνταγμα της ΕΕ του 2004, το οποίο &
αποτελεί γεγονόςτεράστιας σημασίας για την ΕΕ παρά την καθυστέρηση που
παρατηρείται στηνκυρωσή του από τα Κράτη-μέλη. Πιο συγκεκριμένα, το Σύνταγμα στον έκτο τίτλοκατοχυρώνει μια σειρά δικαιωμάτων σχετικών με την απονομή της δικαιοσύνης,μεταξύ των οποίων και το τεκμήριο αθωότητας. Συγκεκριμένα το άρθρο  108 ορίζει ότι « 1. Κάθε κατηγορούμενοςτεκμαίρεται ότι είναι αθώος μέχρι αποδείξεως της ενοχής του σύμφωνα με τοννόμο. 2. Διασφαλίζεται ο σεβασμός των δικαιωμάτων της υπεράσπισης σε κάθεκατηγορούμενο.».
Οι από μέρους τουςπαραβίαση της εγγύησης που εξασφαλίζει το τεκμήριο αθωότητας του κατηγορουμένουυποχρεώνει το δικαστήριο σε επέμβαση προς αποκατάσταση της προσβολής,διαφορετικά θα θεωρηθεί ως μη αμερόληπτο12. Ένα τέτοιο γεγονόςεκτός από απόλυτη ακυρότητα της διαδικασίας σύμφωνα με το 171 ΚΠΔ, δημιουργείδικαίωμα προσφυγής στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο μέσω του άρθρου 25 ΕΣΔΑ.όπωςπαρατηρεί ο Σταθόπουλος, το τεκμήριο αθωότητας εκλαμβάνεται ως συνέπεια τουγενικότερου δικαιώματος προστασίας της προσωπικότητας, όπως το θεσπίζουν τοΣύνταγμα και ο
ΑστικόςΚώδικας.8
Η  δικαστική προστασία αποτελεί ανάγκη πουυπαγορεύεται από τη διαπίστωση ότι οι ειδικές συνθήκες της κρίσιμης βιοτικήςσχέσης σε συνδυασμό με τη βραδύτητα, με την οποία διεξάγεται κατά κανόνα ηκύρια διαγνωστική δίκη, δημιουργούν συνήθως μέχρι την περάτωσή της αμετάκλητεςή δύσκολα αναστρέψιμες καταστάσεις, που ματαιώνουν τον πρακτικό σκοπό της καιαποδυναμώνουν τη δραστικότητα της οριστικής δικαστικής προστασίας[1]. Μάλιστα στο χώρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχει νομολογηθεί μετην απόφαση Factortame Ι του ΔΕΚ από 19.6.1990[2]  ότι για τηνπροστασία δικαιωμάτων που απορρέουν από το κοινοτικό δίκαιο τα εθνικάδικαστήρια είναι υποχρεωμένα να λάβουν τα αναγκαία προσωρινά μέτρα, έστω και ανδεν προβλέπονται από την εθνική νομοθεσία και να αγνοήσουν αντίθετεςαπαγορευτικές διατάξεις της.
Σκοπός των ασφαλιστικών μέτρων είναι η διασφάλιση τωναμφισβητούμενων δικαιωμάτων των διαδίκων μέχρι την οριστική κρίση της διαφοράςή η ρύθμιση μέχρι τότε μιας κατάστασης προς αποτροπή επικείμενου κινδύνου ήλόγω συνδρομής επείγουσας περίπτωσης (άρθρ. 682 Ι ΚΠολΔ). Οι προϋποθέσεις έτσιγια τη λήψη ασφαλιστικών μέτρων είναι αφενός μεν η ύπαρξη δικαιώματος καιγενικότερα έννομης σχέσης του ουσιαστικού δικαίου και αφετέρου η συνδρομήεπικείμενου κινδύνου ή επείγουσας περίπτωσης.
Κατόπιν των άνω εκτεθέντων & ανεξάρτητα από τιςόποιες πολιτικές εξόντωσής μας, καθίσταται σαφής η ανάγκη πλέον πέραν τωνόποιων κινητοποιήσεών μας, νομικών ενεργειών συλλογικά κατά του ΠεριφερειάρχηΚεντρικής Μακεδονίας, στον οποίο πρέπει να καταδείξουμε με σαφή τρόπο, ότι ηΠΚΜ αποτελεί Δημόσια Διοίκηση με την οποία οφείλει συμμόρφωση, καθώς το ΔιεθνέςΔίκαιο το οποίο παραβιάζει είναι ισχυρότερο του αντισυνταγματικούΝόμου 4093/12 υποπ. Ζ.3 1ΦΕΚ222 Α 12/11/2012, το τρισκατάρατο μνημόνιο, το οποίο εφαρμόζει, & το οποίο το ίδιο το μνημόνιο του δίνει τηνδυνατότητα να μην το εφαρμόσει αναστέλοντας την αργία.
Είναι λοιπόν ανάγκη η συλλογική κατάθεση τωνπροβλεπόμενων ένδικων μέσων για αναστολή & απαγόρευση των αργιών, μέχριτελεσιδικίας των υποθέσεων, ενώπιον των Διοικητικών & Πολιτικών Δικαστηρίωνανάλογα κατά περίπτωση, η κατάθεση ομαδικών αγωγών αποζημίωσης για προσβολήπροσωπικότητας, & της ανθρώπινης αξίας, ηθικές & υλικές βλάβες, διάλυσηοικογενειών, απειλές & εκφοβισμό, έκθεση σε κίνδυνο ανθρώπινης ζωής, όπουαυτό συμβαίνει με ασθένειες που προκαλούνται είτε σωματικές είτε ψυχικές, κατάθεσηομαδικών ποινικών μηνύσεων & προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο ΑνθρωπίνωνΔικαιωμάτων, διότι καταχρώμενος του Δημοσίου αξιώματός του, προκαλεί τηνδιάλυση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με στοχευμένη εξόντωση τωνεργαζομένων της.
Συνάδελφοι. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε σε ότι μαςαφορά, στους αιρετούς, να διαλύσουν την Δημόσια Διοίκηση & να τσακίσουν τηναξιοπρέπειά μας & τις οικογένειές μας.
Πρέπει να σταθούμε αλληλέγγυοι & ενωμένοιαπομονώνοντας εκείνους τους «συναδέλφους» που για την εξασφάλιση της δικής τουςευνοιοκρατείας, συνεργάζονται σε αυτές τις πολιτικές επικαλούμενοι δήθεν τοννόμο, στρεφόμενοι εναντίον μας, με ΕΔΕ κλήσεις σε απολογίες & τα συναφή,ελπίζοντας μάταια στην δική τους εξασφάλιση.
Πρέπει να καταδείξουμε τον δρόμο & στουςσυναδέλφους στην υπόλοιπη Ελλάδα & να καταστήσουμε σαφές προς τους αιρετούςαυτοδιοικητικούς της τελευταίας πενταετίας, που με περισσό ζήλο εφαρμόζουν τιςπολιτικές των μνημονίων, ότι η Δημόσια Διοίκηση, δεν είναι ιδιόκτητη αλλάανοίκει στους πολίτες αυτής της Χώρας.
Πρέπει να καταδείξουμε σε όλους τους αιρετούςαυτοδιοικητικούς, ότι το έργο της κατασκευής επίορκων υπαλλήλων που τους έχειανατεθεί από την Κυβέρνηση, δεν θα πραγματοποιηθεί & ότι κάθε καταχραστήςτου Δημοσίου αξιώματός του, επικαλούμενος τον Νόμο, θα τιμωρηθεί.
Στο χέρι μας είναι να παραμείνουμε όρθιοι & ναδιαφυλλάξουμε την Δημόσια Διοίκηση, την αξιοπρέπειά μας & τα ΑνθρώπιναΔικαιώματά μας.

                                                            Συναδελφικά

                                                          Ιάκωβος Τίγκας
                                                  Επόπτης ΔημόσιαςΥγείας                        
                                                             με βαθμό Β
                                                                σε αργία

                                                                         

[1] Κεραμεύς/Πολυζωγόπουλος, Τα ασφαλιστικά μέτραστο ελληνικό αστικό δικονομικό δίκαιο στον τόμο «Η δραστικότητα τηςδικαιοσύνης» Ι (1987) σ. 244· Μπέης, ΠολΔικον V (1983), πριν από το άρθρ. 682 σ. 4· Καργάδος,Η απαγόρευση ασφαλιστικών μέτρων για ιδιωτικές διαφορές στον τόμο «Ηδραστικότητα της προσωρινής δικαστικής προστασίας» (1995) σ. 26, 27·  Κεραμεύς/ Κονδύλης/ Νίκας (-Κράνης),ΕρμΚΠολΔ (2000), εισαγωγή στα άρθρ. 682-738 αριθ. 5.
[2] ΣυλλΝομ 1990.1-2433, 2466.
Άρθρο 48 OHE
Τεκμήριοαθωότητας και δικαιώματα της υπεράσπισης
1. Κάθεκατηγορούμενος τεκμαίρεται ότι είναι αθώος μέχρι αποδείξεως της ενοχής τουσύμφωνα με τον νόμο.
2. Διασφαλίζεται ο σεβασμός των δικαιωμάτων της υπεράσπισης σεκάθε κατηγορούμενο.
https://www.youtube.com/watch?v=qkNc_61rs3E#t=169

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου