Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

O Ρουφιάνος & η Εργοδοσία

Ρουφιάνος ή Επιστάτης; Αφιερωμένο εξαιρετικά στους ρουφιάνους που προκάλεσαν & με έβαλαν σε αργία.
Οταν έγινα φοιτητής, μετά τις εξετάσεις, πήγα να δουλέψω σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά που δεν θα πω πιό είναι καθώς υπάρχει ακόμη & είναι γνωστή φίρμα. Εκεί λοιπόν με έβαλαν σε μιά πρέσσα που έβγαζε τα καπάκια από τα ηλεκτρικά σίδερα. Μετά από έναν μήνα εργασίας, με κάλεσαν στην διεύθυνση, όπου ο εργοδηγός, ο μηχανικός & ο ιδιοκτήτης του εργοστασίου μου γνωστοποίησαν την ευαρέσκειά τους για την συνέπειά μου, αλλά & την δυσαρέσκειά τους για το ότι ένα νέο μορφωμένο παιδί σαν & εμένα, ήταν μέσα στην μουτζούρα. Και επειδή δεν ήταν πρέπον, μου πρότειναν την θέση του δήθεν αποθηκάριου, που θα περιδιαβαίνει με καθαρή φόρμα στον χώρο παραγωγής ως άτυπος επιστάτης & θα καταγράφει τους λουφαδόρους τους οποίους θα ανέφερα στην Διεύθυνση. Κοινώς ρουφιάνος.
Προφασίστηκα ότι δέχομαι & έχοντάς τους αποκοιμίσει, κατέβηκα στον χώρο παραγωγής, & ανακοίνωσα στους συναδέλφους μου εργάτες την πρόταση της Διεύθυνσης, εφιστώντας τους την προσοχή για τις μεθόδους που χρησιμοποιούν πίσω από τα χαμόγελα. Τους είπα ακόμη ότι εγώ εργάζομαι για την πλάκα μου ως φοιτητής & δεν ανέχομαι να ρουφιανέψω ανθρώπους που ζουν οικογένειες αλλά & πως ο πατέρας μου μου έδωσε ευχή & κατάρα να μην γίνω πούστης & ρουφιάνος. Εγινε το έλα να δεις & φυσικά με απέλυσαν. Στην προσπάθειά τους οι εργοδότες να καταλαγιάσουν την εξέγερση των εργατών, είπαν ότι ήθελαν να με δοκιμάσουν πόσο ανήθικος είμουν. Φυσικά δεν έπεισαν κανέναν. Αυτά & σχετικά με την επικαιρότητα.

Ιάκωβος Τίγκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου