Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

Οι συνέπειες όταν ξεπερνιούνται τα εσκαμμένα

Οταν ξεπερνιούνται τα εσκαμμένα
Περιφερειακός σύμβουλος της πλειοψηφίας,η οποία εκφράζεται με την Νέα Δημοκρατία, με πεντάμετρη Μερσεντές Compressor, στο Σούπερ μάρκετ στον Πολύγυρο:
-Τι κάνεις Ιάκωβε; Είσαι καλά;
-Οχι βέβαια!!!
-Ε όπως όλος ο κόσμος...
-Δεν είναι όλος ο κόσμος σε αργία με ψεύτικες & κατασκευασμένες κατηγορίες, ούτε έχει όλος ο κόσμος πεντάμετρη Μερσεντές. Ντροπή σας μωρέ. Σε σένα & την παράταξή σου που χαλάσατε όλη την Ελλάδα. Εχετε το θράσος & κυκλοφορείτε ακόμη σε Δημόσιους χώρους;... Εμένα τολμήσατε να βγάλετε σε αργία;
Παύση & αμηχανία. Ο κόσμος παγωμένος κοιτάζει & δεν πιστεύει αυτά που ακούει.
Σας είχα προειδοποιήσει κύριοι ότι ξεπεράσατε τα εσκαμμένα μιάς κλειστής & μικρής κοινωνίας. Χαλάσατε μιά δημόσια προσωπικότητα που χαίρει εκτιμήσεως από εχθρούς & φίλους, εσείς οι ίδιοι το είχατε πει.
Χαλάσατε μιά προσωπικότητα & την οικογένειά της που είναι γνωστή 25 χρόνια στην κοινωνία του Πολυγύρου & της Χαλκιδικής & που δεν ντρέπεται να κυκλοφορήσει στον δρόμο. Γιατί εχθροί & φίλοι με δείχνουν με το ένα δάχτυλο, πίσω από την πλάατη μου & όχι με τα πέντε δάχτυλα ανοιχτά. Το όνομά μου δεν μπορείτε όμως να το χαλάσετε, γιατί παραμένει ακλόνητο & απροσπέλαστο από τις δικές σας πρακτικές. Σας το είπαν & ψηφοφόροι σας "που είχαν την τιμή & την χαρά, να συνεργαστούν μαζί μου" κατά τα δικά τους λεγόμενα! Τρέμετε τώρα στην θέα μου, τρέμετε γιατί χωρίς ευρώ στην τσέπη σας κοιτάζω ευθεία & γραβατωμένος ενώ εσείς δεν μπορείτε να με κοιτάξετε στα μάτια. Τρέμετε γιατί το αέναο δίκαιο είναι με το μέρος μου. Τρέμετε γιατί είμαι φτωχός & ξεκάθαρος, περήφανος & απροσπέλαστος & ανεξάρτητος από τα πολιτικά σας γραφεία. Τρέμετε γιατί η απονομή της Δικαιοσύνης είναι αναμενόμενη & το ξέρετε.
Σας είχα προειδοποιήσει κύριοι ότι εσείς δεν είστε σιδηρόφραχτοι & στο απειρόβλητο όπως τα αφεντικά σας που υπηρετείτε. Ζείτε ανάμεσά μας. Εχετε τα σπίτια σας δίπλα από τα δικά μας.
Τα 20 & πλέον καρδιογραφήματα που έχω βγάλει & αυτά που θα βγάλω ακόμη εξ αιτίας σας, είναι τα παράσημά σας & οι περγαμηνές μου. Χαίρομαι που δεν σας είμαι αρεστός. Φαντάζεστε να σας ήμουν;
Μα την αλήθεια χαίρομαι που έχετε άδικο. Φαντάζεστε να είχατε δίκαιο;
Ντροπή σας!

Ιάκωβος Τίγκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου