Πέμπτη, 26 Σεπτεμβρίου 2013

Η Εσχατολογία του "Κατέχοντος"

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ "Ο ΚΑΤΕΧΩΝ" & ΤΙ ΤΟ "ΚΑΤΕΧΟΝ";


 Ποιός είναι "ο Κατέχων" & τι είναι "το κατέχον" ;Στην Β προς Θεσσαλονικείς επιστολή του Αποστόλου Παύλου, αναφέρεται ο εφησυχασμός του πλήθους σχετικά με την Εσχατολογία. Από τους πρώτους Χριστιανικούς χρόνους οι άνθρωποι κατά καιρούς νόμισαν ότι βρίσκονται κοντά στο λεγόμενο τέλος του κόσμου. Η Εσχατολογία αποτελεί διαχρονική κατάσταση στα κείμενα της Αγίας Γραφής, τόσον στην Παλαιά όσον & στην Καινή Διαθήκη. Εχει να κάνει με τον άνθρωπο της ανομίας, υιό της απωλείας, υπεραιρώμενο σε κάθε Θεό & σέβασμα, βδέληγμα της ερημώσεως & άλλα προσωνύμια τον οποίο σήμερα οι ενασχολούμενοι ονομάζουν αντίχριστο, προσωνύμιο που δεν υπάρχει στα κείμενα.
Λέει λοιπόν ο Παύλος, ότι δεν τίθεται ζήτημα τέλους του κόσμου, γιατί δεν έχει εμφανιστεί ο άνθρωπος της ανομίας, τον οποίο εμποδίζει να εμφανιστεί ο "κατέχων" & "το κατέχον"!!!
Σε μιά ανάρτησή μου το 2012 http://iaktigas.blogspot.gr/2012/10/5-2-5000-5-2.html είχα μιλήσει για τα 5 ψωμιά & τα 2 ψάρια που πλλαπλασίασε ο Χριστός & έφαγαν οι παρευρισκόμενοι, διερωτώμενος γιατί 5 & 2 & όχι άλλα νούμερα. Και μάλιστα περίσεψαν 12 κοφίνια & όχι 13 ή 14 ή άλλο νούμερο. Είναι γνωστό ότι τα ψάρια αποτελούν συμβολισμό της εποχής του Χριστού των ιχθύων, όπως λένε & οι αστρολόγοι, αλλά & ως σύντμιση ΙΧΘΥΣ είναι τα αρχικά του Χριστού. Τα ψωμιά ως βασικό είδος διατροφής ήταν γνωστά από την αρχή στον άνθρωπο. Είχα πει λοιπόν τότε ότι τα 5 ψωμιά & τα 2 ψάρια έχουν χρονολογικό συμβολισμό & δεικνύουν τις 5 χιλιετίες προ & τις 2 χιλιετίες μετά Χριστόν.
Οσον αφορά την ύπαρξη της ανθρωπότητας πάνω στον πλανήτη παρά τις όποιες απόψεις περί δισεκατομυρίων ή εκατομυρίων ετών, στερούνται επιστημονικής εγκυρότητας καθόσον όλες οι μέχρι τώρα μέθοδοι χρονολόγησης (άνθρακα κλπ) έχουν αποδειχθεί εσφαλμένες. Αντίθετα υπάρχουν ευρήματα γραφής γειτνιάζοντα περισσότερο στα 3000 χρόνια προ Χριστού.
Σύμφωνα με την θρησκευτική χρονολόγηση το έτος 0 από το οποίο άρχεται η χρονολόγηση προ & μετά Χριστόν συμπίπτει με το έτος 5508 από Αδάμ. Αρα το έτος 2000 συμπίπτει με το έτος 7508 από Αδάμ. Υπάρχουν όμως & 12 κοφίνια περίσευμα, τα οποία προφανώς δεικνύουν τα έτη. Αβίαστα οδηγούμαστε στο 2012, που σώθηκε & το δωδέκατο κοφίνι.
Εδώ να θυμίσω ως επιπρόσθετο στοιχείο το ημερολόγιο των Μάγια που τελείωνε την αρύθμισή του το 2012.
Τι σημαίνουν όλα αυτά όμως; Ο καθένας ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματα τα οποία δεν θα είναι κατ΄ανάγκη τα ίδια.
Κατά την άποψή μου σημαίνει ότι "το κατέχον" είναι ο χρόνος επιροής & μακροθυμίας "του Κατέχοντος", ο οποίος έληξε. Δηλαδή το εμπόδιο έφυγε από την μέση. Τα υπόλοιπα, τα βλέπουμε ήδη όλοι μας υπό διαφορετικό βέβαια πρίσμα ο καθένας. Ανεξάρτητα από την σκοπιά που ο καθένας βλέπει τα πράγματα, όλοι συμφωνούν ότι: έχει νομιμοποιηθεί η ανομία, έχει ψυγεί η αγάπη των πολλών, έχει αυξηθεί πολύ η γνώση, ο καθένας πλην ελαχίστων εξαιρέσεων κοιτάει την πάρτη του, το Κράτος του Ισραήλ επανιδρύθηκε το 1947 μετά από 2 χιλιετίες, οι Εβραίοι σε βίντεο παρουσιάζουν την στολή & το στέμα του Αρχιερέα τους που ψάχνουν, υπάρχει παγκόμια γενική αναταραχή, έχουν αλοιωθεί ή & ξεχαστεί πατροπαράδοτα ήθη & γιορτές κυρίως Ελληνικές, με θεσμοθέτηση νέων εορτών-ημερών ακόμη & για ευτελείς έννοιες & ιδέες, η λεγόμενη "οικονομική κρίση" είναι μιά μπλόφα ένα ψέμα. ένα κατασκεύασμα. που στόχο έχει να δημιουργήσει προβλήματα χωρίς επιστροφή, που μόνον με έναν τρόπο θα μπορούν πλέον να λυθούν, με ηλεκτρονικές εφαρμογές στην κάθε δραστηριότητα της καθημερινότητας, με ότι αυτό συνεπάγεται. Και βέβαια η γενική αποστασία, όπου οι άνθρωποι δεν αναγνωρίζουν την αιτία της ύπαρξής τους, μπλέκοντας τις διδασκαλίες των θρησκευτικών λειτουργών με την πραγματικότητα της αλήθειας των κειμένων.
Είναι σε όλους γνωστή η εικόνα ασεβών & ασελγών της δικαιοσύνης & της εξουσσίας, που προβάλουν στα γραφεία τους όπου κατεργάζονται την διαπλοκή, βυζαντινές & άλλες εικόνες ως φορκλόρ, εκφωνούν μεγαλοστομίες & παρουσιάζονται ως αυθεντίες της καθεστικοιίας τάξης. Τα υπόλοιπα θα τα δούμε εν καιρώ, & ο καθένας θα τα εκτιμήσει ανάλογα.

Ιάκωβος Τίγκας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου