Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Των Εφετών η Ακρότητα

ΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΘΩΟΤΗΤΑΣ;


Το τεκμήριο της αθωότητας;Σήμερα λίγο πριν το μεσημέρι με επισκέφθηκε δικαστικός επιμελητής & μου επέδωσε την διαπιστωτική πράξη σε αργία.Δεν φοβήθηκα ούτε & φοβάμαι την Δικαιοσύνη, την οποία επικαλούμαι. Εκείνο που φοβήθηκα είναι το "λετά σε μουά" το "με το έτσι θέλω".Εκτός όμως από το "έτσι θέλω" υπάρχει & η Δικαιοσύνη η οποία δυστυχώς για αυτούς που κατεργάζονται την αδικία, & ως εκ τούτου μισούν την εαυτών ψυχή, μένει αναλοίωτη εκτός της έννοιας του χρόνου.
Δυστυχώς δεν μου άφησαν άλλη επιλογή από το να καταθέσω την διαπιστωτική πράξη στων Εφετών την Ακρότητα.Εκεί δεν υπάρχουν παρερμηνείες ούτε ερμηνείες κατά το δοκούν. Δεν υπάρχουν παράβολα, ούτε χαρτόσημα, δεν υπάρχει νομιμοφάνεια αλλά Νομιμότητα & απόλυτη έννοια της Δικαιοσύνης.
Αυτοί που χρεώθηκαν το κατάντημα να φέρουν εμένα & την οικογένειά μου στην δυσμενή αυτήν θέση, ας κανονίσουν την πορεία τους.
Αυτοί που επιχειρούν τριπλή ανθρωποκτονία  εις βάρος εμού της γυναίκας μου & του παιδιού μου ας σκεφτούν τι πάνε να κάνουν.
Ιάκωβος Τίγκας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου