Ενδείξεις,
υποψίες προβληματισμοί.
Την ανάρτηση αυτήν την κάνω με σκοπό την πρόκληση
προβληματισμού, για όσους θέλουν, επειδή πιστεύω ότι με προβληματισμό, τα
πράγματα θα είναι καλύτερα.
-Ερημώνει την Ελλάδα,
κατέλυσε κάθε λέξη του Συντάγματος, παραχώρησε την Εθνική κυριαρχία, ποδοπάτησε
το δημοψήφισμα του 2015, που τον
δεσμεύει & λέει ψέματα ότι τάχα δεν υπάρχει άλλη λύση & ότι εξαναγκάστηκε . Ενώ στην ουσία υπήρχε
λύση & του υποδείχθηκε τόσο από την Επιτροπή Αλήθειας Δημοσίου χρέους, από
την Ζωή Κωνσταντοπούλου & πρωτίστως από τον Ελληνικό Λαό, που με κλειστές
τράπεζες του έδωσε ένα παντοδύναμο ΟΧΙ. Αυτό μοιάζει με την περιγραφή άνομος, υιός της απωλείας & βδέλυγμα
της ερημώσεως Μάρκος ΙΓ 14 : «Οταν δὲ ἴδητε τὸ βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως τὸ ρηθὲν ὑπὸ Δανιὴλ τοῦ προφήτου ἑστὼς ὅπου οὐ δεῖ ὁ ἀναγινώσκων νοείτω» Ματθαίος
ΚΔ 15: «Οταν οὖν ἴδητε τὸ βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως
τὸ
ρηθὲν
διὰ
Διανιὴλ
τοῦ
προφήτου
ἑστὼς ἐν
τόπῳ ἁγίῳ ὁ ἀναγινώσκων
νοείτω..." Β
Θεσσαλονικείς Β 3, 4: «μή τις ὑμᾶς ἐξαπατήσῃ κατὰ μηδένα τρόπον· ὅτι ἐὰν μὴ ἔλθῃ ἡ ἀποστασία πρῶτον καὶ ἀποκαλυφθῇ ὁ ἄνθρωπος τῆς ἁμαρτίας, ὁ υἱὸς τῆς ἀπωλείας, 4 ὁ ἀντικείμενος καὶ ὑπεραιρόμενος ἐπὶ πάντα λεγόμενον Θεὸν ἢ σέβασμα,...»
-Στάθηκε στον Πανάγιο Τάφο εδώ:
Εδώ θυμίζει την περιγραφή που λέει ότι στάθηκε σε Αγιο τόπο που δεν
έπρεπε. Μάρκος ΙΓ 14, Ματθαίος ΚΔ 15. (άνω).
-Πολλοί λένε ότι είναι άθεος. Εγώ δεν γνωρίζω τι λέει ο
ίδιος για τον εαυτό του. Εδώ θυμίζει την περιγραφή αντικείμενος & υπεραιρόμενος επί πάντα λεγόμενο Θεό & σέβασμα,
& τους θεούς των προγόνων του δεν λαμβάνει υπόψη του. Β Θεσσαλονικείς Β
3,4, (άνω) Δανιήλ ΙΑ 37: «καὶ ἐπὶ πάντας θεοὺς τῶν πατέρων αὐτοῦ οὐ συνήσει..."
-Απειλείται από τους
Τούρκους & από την Ευρωπαϊκή Ενωση. Προειδοποιεί δε με καταστροφή την
παγκόσμια οικονομία, λέγοντας ότι
κάποιοι παίζουν με σπίρτα σε μπαρουταποθήκη. Εδώ θυμίζει την αναφορά του Δανιήλ
ότι ταράσσεται από Ανατολή & από
Βορρά & ετοιμάζεται να μπουκάρει & να αφανίσει πολλούς, καταστρέφοντας
(& καλά θα κάνει, αφού την γνώμη του Θεού θα ποιήσει, την πόρνη-παγκόσμια
οικονομία) Δανιήλ ΙΑ 44: «καὶ ἀκοαὶ καὶ σπουδαὶ ταράξουσιν αὐτὸν ἐξ ἀνατολῶν καὶ ἀπὸ βορρᾶ, καὶ ἥξει ἐν θυμῷ πολλῷ τοῦ ἀφανίσαι καὶ τοῦ ἀναθεματίσαι πολλοὺς..." Αποκάλυψη ΙΖ
16, 17: «16 καὶ τὰ δέκα κέρατα ἃ εἶδες καὶ τὸ θηρίον, οὗτοι μισήσουσι τὴν πόρνην καὶ ἠρημωμένην ποιήσουσιν αὐτὴν καὶ γυμνήν, καὶ τὰς σάρκας αὐτῆς φάγονται, καὶ αὐτὴν κατακαύσουσιν ἐν πυρί. 17 ὁ γὰρ Θεὸς ἔδωκεν εἰς τὰς καρδίας αὐτῶν ποιῆσαι τὴν γνώμην αὐτοῦ, καὶ ποιῆσαι μίαν γνώμην καὶ δοῦναι τὴν βασιλείαν αὐτῶν τῷ θηρίῳ, ἄχρι τελεσθῶσιν οἱ λόγοι τοῦ Θεοῦ.»
-Εκφράζεται με το
κόκκινο χρώμα. Μοιάζει με την περιγραφή του κόκκινου θηρίου Αποκάλυψη ΙΖ 3: «καὶ ἀπήνεγκέ με εἰς ἔρημον ἐν πνεύματι. καὶ εἶδον γυναῖκα καθημένην ἐπὶ τὸ θηρίον τὸ κόκκινον, γέμον ὀνόματα βλασφημίας, ἔχον κεφαλὰς ἑπτὰ καὶ κέρατα δέκα».
Όλα αυτά «έδεσαν» με το
που πάτησε το πόδι του στον Πανάγιο Τάφο.
Χρόνια τώρα αναρωτιόμουν τι σημαίνει η αινιγματική φράση που
είναι διατυπωμένη στον Ματθαίο & τον Μάρκο: «ο αναγιγνώσκων νοείτω», ως επεξηγηματική. Η φράση αυτή, γίνεται
περισσότερο αινιγματική αν λάβει κανείς υπόψη, ότι τον καιρό που γράφηκαν τα
Ευαγγέλια δεν υπήρχαν βιβλία όπως τα ξέρουμε σήμερα. Τα χειρόγραφα βρίσκονταν
στην κατοχή λίγων επιφανών & μυστήριων τύπων της εποχής. Οι υπόλοιποι
λάμβαναν γνώση από ότι τους διάβαζαν οι κάτοχοι & εντεταλμένοι προς τούτο.
Προς τι λοιπόν η φράση «ο
αναγιγνώσκων νοείτω»; Σε ποιόν αναγιγνώσκοντα αναφέρεται;
Αναφέρεται σε όλους εμάς που έχουμε πλέον την δυνατότητα
ανάγνωσης βιβλίων, & σημαίνει ότι όποιος διαβάζει & ψάχνεται όταν θα
συμβεί το ρηθέν, & θα το δει, θα είναι τόσο ενδεικτικό που θα του προκαλέσει υποψίες προς διερεύνηση.
Ποιος άλλος ταυτίζεται ταυτόχρονα με τόσα πολλά
χαρακτηριστικά; Πρόκειται περί σύμπτωσης; Και πως του είχε έρθει να πει πριν
γίνει Πρωθυπουργός σε μια συνέντευξή του, τότε που έλεγε ότι θα σκίσει τα
μνημόνια με έναν Νόμο, σε αποστροφή του λόγου του τάχα, «δεν συζητάμε για το τι θα γίνει αν επαληθευτεί η Αποκάλυψη του Ιωάννη.
Εμείς θα κάνουμε το πρόγραμμά μας».
Και αυτό σύμπτωση;
Ας προβληματιστούν
λοιπόν όσοι θέλουν ανάλογα & με τις εξελίξεις που θα ακολουθήσουν.
Ιάκωβος Τίγκας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου