Οι αυθαίρετες ερμηνείες & αφορισμοί, είναι ξένοι προς το Πνεύμα του Λόγου, αλλά & προς το δικό μου πνεύμα.
Επειδή δέχθηκα αρνητική κρίση, από φίλους σχετικά με όσα έγραψα για την συνύπαρξη θνητών υπό αναστολή φθοράς & θανάτου, με αναστηθέντες Αγίους στην Βουλή των Δικαίων, οφείλω κάποιες εξηγήσεις.
Ο ισχυρισμός αυτός, προκύπτει ως λογικό συμπέρασμα, από τον συνδυασμό πολλών χωρίων της Αγίας Γραφής, τα οποία από μόνα τους, είναι ακατανόητα, ενώ με το συμπέρασμα αυτό εξηγούνται όλα & δένουν σαν κομμάτια του ιδίου παζλ.
Ενδεικτικά αναφέρω τα λόγια του ιδίου του Κυρίου μας Ιησού, όπου σε άλλα σημεία λέει ότι όποιους θέλει ζωοποιεί, & αλλού, ότι οι πάντες θα αναστηθούν, & ως υιοί της αναστάσεως & να θέλουν δεν θα μπορούν να πεθάνουν, αναφερόμενος προφανώς σε δύο διαφορετικές χρονικές στιγμές.
Τα αναφερόμενα στα κεφάλαια 20 & 21 της Αποκάλυψης, όπου γίνεται αρκετά καθαρό εκεί. “Και οι λοιποί από τους νεκρούς δεν θα αναστηθούν”. Αλλά & στην συνέχεια στο τέλος της χιλιετίας, αναφέρεται εκτροπή εκ νέου. Από ποιούς θα γίνει; από τους Αγίους; όχι βέβαια, αλλά από τους θνητούς υπό αναστολή φθοράς.
Τα όσα αναφέρονται στον Ησαία περί ενός Λαού χωρίς γέρους, αλλά με θάνατο των επικατάρατων στα 100 τους χρόνια.
Από τους ψαλμούς του Δαυίδ & ιδίως τον πρώτο ψαλμό, & όχι μόνον, όπου αναφέρεται ότι ουκ αναστήσονται ασεβείς εν κρίση, ουδέ αμαρτωλοί εν Βουλή Δικαίων. Αλλά & πολλά άλλα.
Γνωρίζω, ότι η πεπερασμένη διάνοια των ανθρώπων, είναι απειροελάχιστη μπροστά στην άπειρη διάνοια του Θεού. Ομως αυτά που γράφτηκαν, δεν γράφτηκαν, ούτε τυχαία, ούτε για πλάκα. Απευθύνεται ο Θεός στην ανθρώπινη πεπερασμένη διάνοια, & μάλιστα προτρέπει στην έρευνα των Γραφών, λέγοντας ότι εκεί εμπεριέχεται η Αλήθεια & η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει.
Επομένως, εκφράζω αυτά που εγώ κατάλαβα, χρησιμοποιώντας την πεπερασμένη μου διάνοια & τα οποία δεν θίγουν το Δόγμα ως Θεολογούμενα, πολύ δε περισσότερο τον Λόγο, τον οποίο δέχομαι χωρίς καμία αντιλογία, ακόμη & ό, τι δεν κατανοώ, & επομένως δεν στοιχειοθετείται αίρεση από το Ορθόδοξο Χριστιανικό Δόγμα το οποίο αποδέχομαι εξ΄ολοκλήρου από την Βάπτισή μου μέχρι σήμερα.
Θίγω όμως κάτι άλλο. Την βαλσαμωμένη εκφορά του Λόγου, από την καθεστηκυία τάξη, η οποία έτσι μυθοποιεί το συνταρακτικότερο επικείμενο γεγονός της ανθρώπινης ιστορίας, γιατί ξέρουν ότι οι περισσότεροι, θα χάσουν τους θρόνους τους & τα προνόμιά τους.
Τέλος δεν έχει πέσει στην αντίληψή μου, σχετικός λόγος από κανέναν από τους Αγίους Πατέρες ο οποίος να ασχολήθηκε με το συγκεκριμένο θέμα, για να το φιλτράρω, εάν όσα εκφράζω, είναι συμβατά ή όχι.
Οι αυθαίρετες ερμηνείες & αφορισμοί, είναι ξένοι προς το Πνεύμα του Λόγου, αλλά & προς το δικό μου πνεύμα.
Γνωρίζω ότι τα περιγραφόμενα είναι αδιανόητα για την σημερινή πραγματικότητα, όπως γνωρίζω ότι επίσης & η σημερινή πραγματικότητα θα ήταν αδιανόητη, στους ανθρώπους του 100 μ.Χ. ή ακόμη & του 1600 μ.Χ.
Εάν έχω ερμηνεύσει λάθος, & αποδειχθεί αυτό, με εμπεριστατωμένο αντίλογο, θα τα ανακαλέσω όλα. Μέχρι στιγμής όμως, ουδείς έχει αποδείξει πέραν των αυθαίρετων ερμηνειών, το λάθος, & ουδείς προσφέρθηκε από τους ειδικούς σε συζήτηση.
Χωρίς διάθεση αντιδικίας με κανέναν, είμαι στην διάθεση κάθε καλοπροαίρετου συζητητή, με γνώμονα την έρευνα της Αλήθειας & μόνον αυτής, χωρίς καμιά ιδιοτέλεια & έπαρση.
Επειδή δέχθηκα αρνητική κρίση, από φίλους σχετικά με όσα έγραψα για την συνύπαρξη θνητών υπό αναστολή φθοράς & θανάτου, με αναστηθέντες Αγίους στην Βουλή των Δικαίων, οφείλω κάποιες εξηγήσεις.
Ο ισχυρισμός αυτός, προκύπτει ως λογικό συμπέρασμα, από τον συνδυασμό πολλών χωρίων της Αγίας Γραφής, τα οποία από μόνα τους, είναι ακατανόητα, ενώ με το συμπέρασμα αυτό εξηγούνται όλα & δένουν σαν κομμάτια του ιδίου παζλ.
Ενδεικτικά αναφέρω τα λόγια του ιδίου του Κυρίου μας Ιησού, όπου σε άλλα σημεία λέει ότι όποιους θέλει ζωοποιεί, & αλλού, ότι οι πάντες θα αναστηθούν, & ως υιοί της αναστάσεως & να θέλουν δεν θα μπορούν να πεθάνουν, αναφερόμενος προφανώς σε δύο διαφορετικές χρονικές στιγμές.
Τα αναφερόμενα στα κεφάλαια 20 & 21 της Αποκάλυψης, όπου γίνεται αρκετά καθαρό εκεί. “Και οι λοιποί από τους νεκρούς δεν θα αναστηθούν”. Αλλά & στην συνέχεια στο τέλος της χιλιετίας, αναφέρεται εκτροπή εκ νέου. Από ποιούς θα γίνει; από τους Αγίους; όχι βέβαια, αλλά από τους θνητούς υπό αναστολή φθοράς.
Τα όσα αναφέρονται στον Ησαία περί ενός Λαού χωρίς γέρους, αλλά με θάνατο των επικατάρατων στα 100 τους χρόνια.
Από τους ψαλμούς του Δαυίδ & ιδίως τον πρώτο ψαλμό, & όχι μόνον, όπου αναφέρεται ότι ουκ αναστήσονται ασεβείς εν κρίση, ουδέ αμαρτωλοί εν Βουλή Δικαίων. Αλλά & πολλά άλλα.
Γνωρίζω, ότι η πεπερασμένη διάνοια των ανθρώπων, είναι απειροελάχιστη μπροστά στην άπειρη διάνοια του Θεού. Ομως αυτά που γράφτηκαν, δεν γράφτηκαν, ούτε τυχαία, ούτε για πλάκα. Απευθύνεται ο Θεός στην ανθρώπινη πεπερασμένη διάνοια, & μάλιστα προτρέπει στην έρευνα των Γραφών, λέγοντας ότι εκεί εμπεριέχεται η Αλήθεια & η Αλήθεια θα σας ελευθερώσει.
Επομένως, εκφράζω αυτά που εγώ κατάλαβα, χρησιμοποιώντας την πεπερασμένη μου διάνοια & τα οποία δεν θίγουν το Δόγμα ως Θεολογούμενα, πολύ δε περισσότερο τον Λόγο, τον οποίο δέχομαι χωρίς καμία αντιλογία, ακόμη & ό, τι δεν κατανοώ, & επομένως δεν στοιχειοθετείται αίρεση από το Ορθόδοξο Χριστιανικό Δόγμα το οποίο αποδέχομαι εξ΄ολοκλήρου από την Βάπτισή μου μέχρι σήμερα.
Θίγω όμως κάτι άλλο. Την βαλσαμωμένη εκφορά του Λόγου, από την καθεστηκυία τάξη, η οποία έτσι μυθοποιεί το συνταρακτικότερο επικείμενο γεγονός της ανθρώπινης ιστορίας, γιατί ξέρουν ότι οι περισσότεροι, θα χάσουν τους θρόνους τους & τα προνόμιά τους.
Τέλος δεν έχει πέσει στην αντίληψή μου, σχετικός λόγος από κανέναν από τους Αγίους Πατέρες ο οποίος να ασχολήθηκε με το συγκεκριμένο θέμα, για να το φιλτράρω, εάν όσα εκφράζω, είναι συμβατά ή όχι.
Οι αυθαίρετες ερμηνείες & αφορισμοί, είναι ξένοι προς το Πνεύμα του Λόγου, αλλά & προς το δικό μου πνεύμα.
Γνωρίζω ότι τα περιγραφόμενα είναι αδιανόητα για την σημερινή πραγματικότητα, όπως γνωρίζω ότι επίσης & η σημερινή πραγματικότητα θα ήταν αδιανόητη, στους ανθρώπους του 100 μ.Χ. ή ακόμη & του 1600 μ.Χ.
Εάν έχω ερμηνεύσει λάθος, & αποδειχθεί αυτό, με εμπεριστατωμένο αντίλογο, θα τα ανακαλέσω όλα. Μέχρι στιγμής όμως, ουδείς έχει αποδείξει πέραν των αυθαίρετων ερμηνειών, το λάθος, & ουδείς προσφέρθηκε από τους ειδικούς σε συζήτηση.
Χωρίς διάθεση αντιδικίας με κανέναν, είμαι στην διάθεση κάθε καλοπροαίρετου συζητητή, με γνώμονα την έρευνα της Αλήθειας & μόνον αυτής, χωρίς καμιά ιδιοτέλεια & έπαρση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου