Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Το "μπλόκ" του Facebook

Το ολοκληρωτικό καθεστώς ξαβρακώνεται
Μπλόκ στην συμμετοχή & δημοσιεύσεις από όλες τις ομάδες, μου επέβαλε από το μεσημέρι & μέχρι τις 7 Οκτωβρίου 2014 στις 3.20 το Facebook.
Λίγο μετά το μεσημέρι, πήρα αυτήν την ειδοποίηση, που μου γνωστοποιούσε, ότι "μου απαγορεύτηκε η πρόσβαση, σε ορισμένες λειτουργίες του Facebook". 
 Οταν το πάτησα για να δω ποιές είναι οι λεειτουργίες που μου απαγορεύτηκαν είδα ότι δεν έχω δικαίωμα συμμετοχής σε ομάδες & δημοσιεύσεις μέχρι 7 Οκτωβρίου 2014 3.20!!!

Από κάτω φαίνεται αναφορά που είχα κάνει σε χορηγούμενη διαφήμιση στην σελίδα "Τεκτονικά δρώμενα" καθώς δεν με ενδιαφέρουν ούτε τα δρώμενά τους, ούτε γουστάρω να τους βλέπω επειδή αυτοί πλήρωσαν.
Οταν δοκίμασα να δημοσιεύσω ακόμη & σε ανεμοπορικές ομάδες που είναι ακίνδυνες, δεν μου επέτρεψαν με αυτό το μήνυμα.

 Σε ερώτησή μου γιατί & πως, μέχρι στιγμής δεν πήρα ουδεμία απάντηση. Οι εμπειρότεροι λένε ότι αυτά είναι ψωμοτύρια για το Facebook.
Σίγουρα δεν είναι αναίτια & βέβαια ο στόχος είναι το γκρούπ των Εποπτών Δημόσιας Υγείας από το οποίο ενημερώνεται όλη η Ελλάδα για τα διάφορα τεκταινόμενα γι αυτό αποκλείστηκα από όλες τις ομάδες ακόμη & τις ακίνδυνες, ώστε να μην καταλάβω κάτι.
Οι ενέργειες αυτές αν μη τι άλλο, δείχνουν κινητοποιήσεις υψηλών αξιωματούχων της φαυλότητας & βεβαίως, τον πανικό του συστήματος που ενοχλώ. Και βεβαίως μας δείχνουν ότι είμαστε σε καλό δρόμο.

Ιάκωβος Τίγκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου