Δευτέρα, 28 Μαρτίου 2016

Ποιές Δημοκρατικές διαδικασίες;

Συντελείται έγκλημα αλλά οι "Δημοκρατικές διαδικασίες" δεν επιτρέπουν την ενημέρωση!!!
 Το θέμα της εκτροπής των λυμάτων, έφερε σήμερα στο Δημοτικό Συμβούλιο ο Δημοτικός σύμβουλος Τάσος Κανταράς, της Λαϊκής Ενότητας προ ημερησίας διατάξεως, & ζήτησε να μου δοθεί ο λόγος, για να αναπτύξω τις αιτιάσεις μου & να ενημερωθούν οι Δημοτικοί σύμβουλοι & οι Δημότες του Πολυγύρου μιά & η συνεδρίαση μεταδίδεται απ΄ευθείας από το Δημοτικό ραδιόφωνο, για το έγκλημα που γίνεται & την παραβίαση του Ευρωπαϊκού κανονισμού DIN/ISO 14040. Το έγγραφο έχω επίσης καταθέσει επίσημα με αριθμό πρωτοκόλλου.
Ο Δήμαρχος Πολυγύρου δεν δέχθηκε να αναπτυχθεί το θέμα προ ημερησίας διατάξεως, επειδή πήγα στην Εισαγγελία ένα έργο 27.000.000 όπως είπε & η υπόθεση είναι εν εξελίξει στην Εισαγγελία.
Σε ερώτησή μου γιατί δεν θέλει να ενημερωθούν οι Δημοτικοί σύμβουλοι, με παρέμβαση του Προέδρου, μου είπαν ότι το θέμα έκλεισε & δεν έχω τον λόγο διαδικαστικά.
Επειδή οι διαδικασίες αυτές ουδεμία σχέση με την Δημοκρατία έχουν, αποχώρησα ήσυχα & ας ενημερωθούν όλοι από το διαδύκτιο & ας αναλάβουν άπαντες τις ευθύνες τους για τα όσα θα συμβούν μετά & εάν ολοκληρωθεί το φαιδρό αυτό ανοσιούργημα της ανηφορικής αποχέτευσης των 27.000.000 την στιγμή που με τα μισά & λιγότερα χρήματα, θα μπορούσε να κατασκευασθεί ο καλύτερος βιολογικός καθαρισμός της Χαλκιδικής.


Διακυβεύεται, το Ανθρωπογενές & Φυσικό Περιβάλλον, η Δημόσια Υγεία & το Δημόσιο Συμφέρον
Αναπάντητη είναι & θα είναι η παρούσα Υγειονομική Εκθεση-Γνωμοδότηση, καθώς λέει τα πράγματα με το όνομά τους.
 Δυσοσμία & μέσα στα σπίτια από τις αποχετεύσεις. Οταν ξυπνήσουν οι Πολυγυρινοί θα είναι αργά. Πολύ αργά.
 

 Ας αναλάβουν άπαντες τις ευθύνες που τους αναλογούν 
 
ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ-ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ
Του
Ιακώβου Τίγκα
Επόπτη Δημόσιας Υγείας
με βαθμό Β
                                                                    Πολύγυρος 9/3/2016

Κατασκευή αντλιοστασίου-χαβούζας στην περιοχή «Δεσπότη Πεζούλα»

Αναφέρομαι στην κατασκευή αντλιοστασίου λυμάτων, στην περιοχή με το προσωνύμιο «Δεσπότη Πεζούλα» Πολυγύρου, μπροστά ακριβώς από την μόνιμη κατοικία μου
Τα λύματα του Πολυγύρου επί σειρά αιώνων, ρίπτονται με φυσική ροή, σε ακατοίκητη περιοχή, σε δυσπρόσιτο λαγκάδι, ακατέργαστα, & εξαφανίζονται αποροφούμενα από το έδαφος, με φυσική επεξεργασία αερισμού & εδαφικής διήθησης.
Η ενδεδειγμένη & οικονομικά συμφέρουσα λύση, για την προστασία του περιβάλλοντος επιβάλει, την κατασκευή στο σημείο, βιολογικού καθαρισμού, με επεξεργασία προδιαγραφών άρδευσης & στην συνέχεια απόδοση στο περιβάλλον είτε με επιφανειακή είτε με υπεδάφια διάθεση.
Αντ΄αυτών, εκπονήθηκε μελέτη, εκτροπής των λυμάτων μπροστά στο σπίτι μου, όπως φαίνεται στον συνημμένο 1 χάρτη, στην άνω αναφερόμενη τοποθεσία, κατασκευής αντλιοστασίου λυμάτων, με σκοπό την προώθηση των λυμάτων ανηφορικά σε πλαγιά βουνού, άγνωστου σε μένα, για την μεταφορά τους σε βιολογικό καθαρισμό στην παραλία Καλυβών, επιβαρύνοντας & την παραλία Καλυβών.
Το άνω εγχείρημα είναι σαφές ότι δεν επιλύει προβλήματα, αλλά δημιουργεί εκ του μη υπάρχοντος προβλήματα με υποβάθμιση του περιβάλλοντος, μόλυνση του εδάφους, υπεδάφους & του αέρα, από δυσοσμίες, «διαφυγόντα» λύματα & θόρυβο.
Αποτελεί καταστροφική & εγκληματική ενέργεια μη αναστρέψιμη εάν ολοκληρωθεί.
Την 8/3/2015 το συνεργείο που εκτελεί τις εκσκαφές, στο ύψος του Αγίου Αθανασίου, πέρασε στην απέναντι πλευρά του δρόμου & εκτελεί εκσκαφές παράλληλα & στην ίδια πλευρά με τον αγωγό ύδρευσης, με αποτέλεσμα, να σπάσουν τον αγωγό ύδρευσης & να μείνει το σπίτι μου χωρίς νερό.
Όπως μου δήλωσαν θα το σπάσουν ξανά στην πορεία καθώς τους εμποδίζει.
Η παράλληλη τοποθέτηση αγωγών αποχέτευσης με αγωγό ύδρευσης στην ίδια πλευρά του δρόμου, ενώ μπορούσαν να σκάψουν στην απέναντι πλευρά, γίνεται κατά παράβαση κάθε λογικής & της Νομοθεσίας του Υγειονομικού Κανονισμού, θέτει σε επισφάλεια την Δημόσια Υγεία & την δική μου & της οικογένειάς μου, δείχνει την προχειρότητα, & επιπολαιότητα της μελέτης που έχουν, αλλά & τις προθέσεις τους καθώς δεν τους ενδιαφέρουν οι επιπτώσεις των ενεργειών τους στο ανθρωπογενές περιβάλλον.
Η πιστοποίηση ISO 14040 περί Ανάλυσης Κύκλου Ζωής περιβαλλοντικών επιπτώσεων της διαχείρησης λυμάτων που επιχειρούν, εξετάζει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις σε ανθρωπογενές περιβάλλον. Εάν είχαν αυτήν την πιστοποίηση, μεταξύ των άλλων, θα είχε εξεταστεί από πού περνάνε οι αγωγοί ύδρευσης.
Η άνω πιστοποίηση παρουσιάζεται μεταξύ των άλλων & στο Διεπιστημονικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών σπουδών του Ε.Μ.Π. «Περιβάλλον & Ανάπτυξη» του κ. Χρ. Κορωναίου, το οποίο αγνοούν οι κατασκευαστές του έργου, αρνούνται δε να δεχθούν την υποχρέωσή τους προς τούτο, αν & προβλέπεται από την Εθνική & Ευρωπαϊκή Νομοθεσία.
Αναγνωρίζουν την πιστοποίηση ISO 14040 μόνον ως προς την Νομική της υφή & υπόσταση, & αρνούμενοι την υποχρέωσή τους να πιστοποιήσουν την δραστηριότητα της διαχείρησης λυμάτων που επιχειρούν, ως προς τις επιπτώσεις της σε ανθρωπογενές περιβάλλον, στην ουσία, ομολογούν την αδιαφορία τους για τον άνθρωπο εκδηλώνοντας μισανθρωπία, & την Κοινωνία, καθώς η Οικονομία, η Κοινωνία & το Περιβάλλον, αποτελούν τους τρεις πυλώνες της ολοκληρωμένης ανάπτυξης, σε αντίθεση με τα έργα καταστροφής που έχουν μετατρέψει τον Πολύγυρο τα τελευταία χρόνια σε ένα συνεχές εργοτάξιο που υποβαθμίζει την ζωή των κατοίκων, με άχρηστα έργα, όπως τα πεζοδρόμια με προδιαγραφές μεγάλης πόλης εκατομμυρίων κατοίκων που κατέστρεψαν το κέντρο της Πόλης, & αποκορύφωμα το αντλιοστάσιο λυμάτων, δημιουργώντας μία Πόλη τέρας.
Η άνω πιστοποίηση ISO 14040 εφαρμοζόμενη, σε καμιά περίπτωση δεν θα επέτρεπε καν σκέψεις περί εκτέλεσης του επιχειρούμενου εγκλήματος καθώς θα εξέταζε τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις σε ανθρωπογενές περιβάλλον, κάτι το οποίο δεν έκανε η περιβαλλοντική μελέτη ως όφειλε, & το οποίο πρέπει να σταματήσει άμεσα, καθώς η ολοκλήρωσή του, θα επιφέρει βλάβες μη αναστρέψιμες στην Νοτιοδυτική Πόλη του Πολυγύρου, τους ανθρώπους της & τις περιουσίες τους.
Η Δημοτική Αρχή του Πολυγύρου, δεν ζήτησε ούτε πήρε την γνώμη & έγκρισή μου, ως όφειλε, ως Ειδικού Υγειονολόγου επιστήμονα Επόπτη Δημόσιας Υγείας & ως κατοίκου άμεσα θιγόμενου της περιοχής.
Εχοντας υπόψη τα αναφερόμενα, την προστασία της Δημόσιας Υγείας & του ανθρωπογενούς περιβάλλοντος, το Δημόσιο Συμφέρον, από κάθε άποψη,
ΓΝΩΜΟΔΟΤΩ

1. Την άμεση διακοπή των εργασιών κατασκευής του έργου που αναφέρθηκε, & την οριστική ματαίωση της κατασκευή αντλιοστασίου & μεταφοράς των λυμάτων του Πολυγύρου στην παραλία Καλυβών.
2. Την κατασκευή Βιολογικού καθαρισμού επεξεργασίας λυμάτων, με προδιαγραφές άρδευσης στο σημείο, που πίπτουν τα ακατέργαστα λύματα του Πολυγύρου επί αιώνες.

Σχετικά έγγραφα:
1. Χάρτης περιοχής
2. Ανάλυση κύκλου ζωής
3. από 3/3/2016 αναφορά εποχούμενης περιπολίας


                                                                Ο Συντάκτης

                                                                Ιάκωβος Τίγκας
                                                        Επόπτης Δημόσιας Υγείας
                                                                  με βαθμό Β

Σχετικές διαμαρτυρίες ανά την Ελλάδα εδώ: https://www.youtube.com/results?search_query=%CE%B1%CF%84%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BF+%CE%BB%CF%85%CE%BC%CE%B1%CF%84%CF%89%CE%BD
Στον Πολύγυρο αγρόν αγοράζουν

Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2016

Ψάχνει ο Ραγιάς τον δρόμο του, ψάχνει & ο Κοτσαμπάσης

Φόρος τιμής στους Ήρωες & της Ελάδας πάσης
Άλλη μιά Εθνική επέτειο αύριο, που σύσωμοι οι Ελληνες Ραγιάδες μαζί με τους Κοτσαμπάσηδες ανά την Ελλάδα, θα εορτάσουν την απελευθέρωση των Ελλήνων Ραγιάδων & Κοτσαμπάσηδων, από τους Τούρκους.
Βέεεβαια προσέφεραν πολλά οι Κοτσαμπάσηδες στον Αγώνα. Περιουσίες, χρήματα, όπλα, έβαλαν τους Ραγιάδες να πολεμήσουνε τον Τούρκο, για να τους κάτσουνε αυτοί στο σβέρκο μόνοι τους.
Βέεεβαια πολλοί από δαύτους, πολέμησαν στον Αγώνα ενεργά, με κουμπούργια & μαχαίρια, & πολλοί σκοτώθηκαν κιόλας.
Μα δεν του καθότανε καλά του Ραγιά ο σβέρκος λεύτερος & ελαφρύς. 
Δεν πρόκανε να ξεπατώσει τον Τούρκο, & έβαλε πάνω του τον Μαυροκορδάτο & τον Κωλέτη.
Ο Κολοκοτρώνης, έφερε τον Οθωνα, & τον έκλεισαν & φυλακή. Και τον λευτέρωσαν μετά, & έβγαλε & λόγο στην Πνύκα, & χάρισε τον Πύργο του & το σπαθί του, στον διώκτη του, τον Οθωνα, & πήγε & εκείνο το βράδυ στην δεξίωση, όπου ήταν μαζεμένοι, ούλοι οι ξεγάνωτοι τενεκέδες, της τότε καμαρίλας. Ποιός ξέρει τι μαλακίες άκουσε, & στον γυρισμό, τον χτύπησε ο κακός αγέρας, (έτσι το λέγανε τότε) & πήγε καλιά του.
Αύριο λοιπόν, πάλι οι Ραγιάδες μαζί με τους Κοτσαμπάσηδες, θα εορτάσουν την απελευθέρωση των προγόνων τους, Ραγιάδων & Κοτσαμπάσηδων, από τον Τούρκο, με πάμπολλα ταρατατζούμ, & θα αισθανθούμε πάλι Εθνικά Υπερήφανοι, συνεχίζοντας να ψάχνουμε τον δρόμο μας.
Στραβός βελόνι έψαχνε, μέσα σε αχυρώνα, & ο κουφός του έλεγε: Το άκουσα που εβρόντα.
Χρόνια πολλά σε όλους Στραβούς & Κουφούς.
Και κάτι ακόμη συνΕλληνες, Λεβέντες μου. Αν δεν βάλουμε μπουρλότο στον αχυρώνα, το βελόνι δεν βρίσκεται. Ο νοών νοείτω.
Ιάκωβος Τίγκας

Κυριακή, 20 Μαρτίου 2016

Μια εικόνα-βίντεο προφίλ, που λέει πολλά

Υψηλοί συμβολισμοί & νοήματα
 Ενας διαδυκτιακός μου φίλος, έκανε κάτι πρωτότυπο & εντυπωσιακό.
Αντικατέστησε την εικόνα προφίλ του, στο Facebook με ένα μικρό βίντεο, με υψηλούς συμβολισμούς & νοήματα.
Μια τεράστια μπότα, που προσπαθεί να συνθλίψει τον Πλανήτη που δεσπόζει το αρχικό V του ονόματός του, & έναν άντρα, που άνετα θα έλεγε κανείς, με το ένα χέρι στην τσέπη & το άλλο προτεταμένο, τα πόδια σταυρωτά σε στάση χαλάρωσης, απωθεί την τεράστια μπότα, εμποδίζοντάς την, με την όλη στάση να δείχνει προειδοποίηση, ότι η υπομονή του εξαντλείται.
 Η εικόνα του εξωφύλου επίσης εντυπωσιακή, δείχνει έναν άντρα να ατενίζει ολόκληρο τον Πλανήτη, από θέση άγνωστη σε εμάς, όπως κάποιον που ατενίζει το Βασίλειό του, που τον περιμένει.
Τα μηνύματα & οι συμβολισμοί είναι εντυπωσιακοί & πολύ διακριτικοί, & αν μη τι άλλο μαρτυρούν ότι ο φίλος επιθυμεί την διακριτική διάδοσή τους.
Eκτιμώντας τον εντυπωσιακό τρόπο που διάλεξε για να μας μιλήσει, του αφιερώνω την ανάρτηση
Και το όνομα αυτού John Ventouris
Ιάκωβος Τίγκας


Σάββατο, 19 Μαρτίου 2016

Τα σώσμα του κόσμου τούτου

Λίγο πριν το "γιοματάρι"
 Στην γλώσσα των παλαιών μπεκρήδων, της Αθήνας, σώσμα λέγεται το κρασοβάρελο που είναι προς το τέλος του. Οι ταβερνιάρηδες τότε, έβαζαν έναν τάκο στο πίσω μέρος του βαρελιού & το σήκωναν, ώστε να τρέξει & η τελευταία ποσότητα κρασιού που είχε μέσα.
Οταν οι μπεκρήδες του "ξεροσφύρι" με τα καβουράκια & τα μουστάκια με την μαντέκα, σαν του Ηρακλή Πουαρώ, έβλεπαν το βαρέλι "σηκωμένο", ξύνιζαν τα μούτρα τους & γκρίνιαζαν στον Ταβερνιάρη, καθώς το κρασί αποκτούσε "ντούγια" μυρωδιά βαριά, από την λάσπη & τα κατάλοιπα του βαρελιού & γινόταν θολό. Ζητούσαν να τους πιάσει ένα καρτούτσο, ή ένα μισόκιλο, από το "στουπί", βαρελιού που δεν έχει ακόμη ανοιχτεί, βαλβίδα εξαερισμού στο πάνω μέρος του βαρελιού, που διευκολύνει την ροή του κρασιού από την κάνουλα.
Πολλοί απειλούσαν ότι εάν δεν τους πιάσει από το στουπί κρασί, θα πάνε αλλού που έχει γιοματάρι. Ο Ταβερνιάρης απαντούσε στις απειλές, "να πάτε ρε, αυτός έχει φερτό & σας το πουλάει για γιοματάρι".
Φερτό, ονομαζόταν το κρασί που ο Ταβερνιάρης έφερνε έτοιμο που είχε ζυμωθεί αλλού, ενώ γιοματάρι έλεγαν το κρασί, που είχε ζυμωθεί μέσα στα ίδια τα βαρέλια του ταβερνιάρη.
Επί του πρακτέου λοιπόν, μετά από τις αντεγκλήσεις μεταξύ Ταβερνιάρη & μπεκρήδων, ο Ταβερνιάρης τους έπιανε κρασί γιοματάρι από το στουπί βαρελιού που δεν είχε ακόμη βάλει κάνουλα. Μετά από μερικά μισόκιλα, που είχαν ψιλοαρπάξει, είχε φροντίσει να έχει στο πίσω μέρος του πάγκου, σε κανάτες κρασί σώσμα, το οποίο ανακάτευε μισό μισό με το γιοματάρι & τους το σερβίριζε χωρίς να παίρνουν είδηση. Και μετά από ένα σημείο, τους σερβίριζε σκέτο σώσμα, το οποίο έβρισκαν υπέροχο από την σούρα που είχαν, & έτσι έφευγε το σώσμα, πίνοντας γιοματάρι.
Κάποια στιγμή, όταν σωνόταν το σώσμα, έβαζε κάνουλα στο νέο βαρέλι, λέγοντας ότι κατέβηκε η στάθμη & πλέον δεν έτρεχε από το στουπί που ήταν ψηλά. Οι μπεκρήδες μεθυσμένοι ήδη, συνιθισμένοι στην γεύση του σώσμα που έπιναν για γιοματάρι, όταν γεύονταν το πραγματικό γιοματάρι, ξύνιζαν ξανά τα μούτρα τους & τα έβαζαν με τον ταβερνιάρη, ο οποίος τους χτυπούσε το βαρέλι για να δουν ότι ήταν γεμάτο. Μέχρι που το συνήθιζαν & κοιλούσε η ζωή ήσυχα, μέχρι το επόμενο σώσμα, οπότε ξανά μανά τα ίδια φτου & από την αρχή.
Ο Κόσμος μας, βρίσκεται στο τελευταίο σώσμα, πριν από το γιοματάρι. Και επειδή οι άνθρωποι μεθυσμένοι μπεκρήδες, από τον σοδομισμό που τους διακατέχει, έχουν την αξίωση να πιούν από το στουπί, έχουνε να πιούνε πολύ σώσμα ακόμη, ...από το δήθεν "στουπί", καθώς ταβερνιάρηδες δήθεν πολέμιοι του σώσμα που υπηρετούν, θα εμφανιστούν σερβίροντας κάλπικο γιοματάρι-σώσμα για γιοματάρι.
Κάποια στιγμή όμως, θα μπει & η κάνουλα στο πραγματικό γιοματάρι. Μέχρι τότε προσοχή στην κουφάλα τον Ταβερνιάρη & κάθε Ταβερνιάρη.

Ιάκωβος Τίγκας

Κυριακή, 13 Μαρτίου 2016

Ταπείνωση: Η πλέον δυσνόητη λέξη



Τώρα κατανόησα αυτό που χρόνια προσπαθούσα, διαβάζοντας Ησαία
Η Υπέρτατη Ταπείνωση του Παντοδύναμου


Ο Ησαίας είναι ένας από τους Προφήτες της Παλαιάς Διαθήκης, το βιβλίο του οποίου οι Εβραίοι έχουν αφαιρέσει, μαζί με άλλα 9 βιβλία, από την Παλαιά Διαθήκη, μετά από την Σταύρωση & Ανάσταση του Χριστού, επειδή ξεκάθαρα μιλούν γι αυτόν.
Αφού ο Πτολεμαίος τους έφτιαξε την μετάφραση των 70, της Παλαιάς Διαθήκης, τόσο ενθουσιάστηκαν, που έφτιαξαν γιορτή, την γιορτή του Φάρου, από το όνομα του νησιού Φάρος Αλεξάνδρειας, όπου έγιναν οι εργασίες της μετάφρασης, την οποία εόρταζαν κάθε χρόνο.
Οταν μετά εμφανίστηκε ο Ιησούς Χριστός & έγιναν τα γεγονότα που οδήγησαν στην θεμελίωση του Χριστιανισμού, αφαίρεσαν 10 βιβλία από την Παλαιά Διαθήκη, που μιλούσαν γι αυτόν,  μεταξύ αυτών & ιδίως & τον Ησαία, κατήργησαν & την γιορτή του Φάρου, & άντε καλά.
Περιγράφει λοιπόν ο Ησαίας με έντονα λόγια το πρόσωπο του Μεσσία, το οποίο ενσαρκώνεται στο πρόσωπο του Ιησού, ο οποίος αποδείχθηκε ότι είναι ο Χριστός του Θεού. Ιδιαίτερα εντυπωσιακές είναι οι αναφορές στο κεφάλαιο 53, όπου γίνεται αναφορά στην Υπέρτατη Ταπείνωση του Παντοδύναμου, την οποία δίδαξε & σε όλους εμάς, & που τόσο πολύ διαστρεβλώθηκε από τους φέροντες τον Λόγο & την διδασκαλία, ώστε να ταυτιστεί με την καρπαζοείσπραξη, την χειραγώγηση & το βόλεμα.
«Αλλα το πρόσωπόν του ήτο καταφρονημένον, χωρίς τιμήν και δόξαν. Υπελείπετο ως προς την ωραιότητα και την ευπρεπή εμφάνισιν μεταξύ όλων των ανθρώπων. Αυτός ήτο άνθρωπος πληγωμένος, άνθρωπος ο οποίος γνωρίζει να βαστάζη και να υπομένη ταλαιπωρίας και πόνους. Αντικείμενον αποστροφής έγινε το πρόσωπον του, εδέχθη εξευτελισμούς και ταπεινώσεις εκ μέρους των ανθρώπων. Τον ελογάριασαν σαν να μη υπήρχεν.», αναφέρονται μεταξύ των άλλων στο συγκλονιστικό κεφάλαιο 53.
Αυτό ήταν. Κάτι έσπασε μέσα μου δυνατά. Οι συνειρμοί, άρχισαν να τρέχουν ο ένας μετά τον άλλον.
Εάν ο Παντοδύναμος, λοιπόν, ο κατασκευαστής του Σύμπαντος Κόσμου, αυτός που κρατάει το Σύμπαν στην θέση του, που γνωρίζει Γαλαξίες που ακόμη δεν έφτασε το φως τους εδώ, ο Αχώρητος, ο εκτός Χρόνου Λόγος, ο Αναρχος άνευ Αρχής & Τέλους έφτασε σε υπέρτατα σημεία ταπείνωσης, μεταξύ των ανθρώπων, ποιός είμαι εγώ, ο κόκκος άμμου με τους τίτλους σπουδών, τα μεταπτυχιακά, τις γνώσεις της μοριακής βιολογίας & της κατάκτησης του Διαστήματος, που κορδώνομαι;
Ποιός είμαι εγώ ο κόκος άμμου, Αξιωματούχος, Βασιλιάς, Εισαγγελέας, Δικαστής, που θα αγνοήσω τον ελάχιστο αδερφό μου; Ποιός είμαι εγώ που θα προσπεράσω τις κραυγές ενός άσημου αδερφού μου που ουρλιάζει ζητώντας μου να πράξω το καθήκον μου & να τον βοηθήσω;
Ποιός είμαι εγώ ο καταξιωμένος κοινωνικά που θα πω ρεμάλι & χαμένο ρούχο, τον ελάχιστο αδερφό μου, όταν ο Παντοδύναμος, δεν είχε ούτε απέκτησε καμιά κοινωνική καταξίωση;
Ποιός είμαι εγώ που μετά των επισήμων, θα αγνοήσω τους παρακατιανούς & θα τους θεωρήσω έτσι, όταν ο Παντοδύναμος βδελίχθηκε τις επισημότητες;
Ποιός; τι είσαι Ανθρωπε; Τι είμαστε όλοι; Κόκοι άμμου & συνάμα κατά Χάριν Θεοί κατ εικόνα & ομοίωση πλασμένοι. Το κατ εικόνα το Δημιούργησε ο Υιός του Θεού, γενόμενος Υιός του Ανθρώπου & το καθ΄ομοίωση το δίδαξε με την Υπέρτατη Ταπείνωση της Παντοδυναμίας του.
Τώρα κατάλαβα που είναι η Δύναμη. Στην ταπείνωση.
Αυτός που θαυματούργησε, που δίδαξε που ενόχλησε, ο παρακατιανός βασανισμένος, ο υπολειπόμενος μεταξύ των ανθρώπων ως προς την ωραιότητα & την ευπρεπή εμφάνιση, ο άσημος, το αγράμματο Εβραιόπουλο, όπως τον λένε οι Εβραίοι, χρειάστηκε να απασχολήσει το Ανώτατο Θρησκευτικό Δικαστήριο των Σανχεντρίν, & ακόμη χρειάστηκε να επικυρώσουν την θανατική ποινή του Αθώου με την κρίση του Ρωμαϊκού Κράτους, μια μοναδική κρίση ιστορικά, που καταδίκασε σε θάνατο έναν που ανακήρυξε Αθώο, ενώ μπορούσαν να τον λιθοβολήσουν χωρίς την έγκριση των Ρωμαίων, όπως έκαναν με χιλιάδες άσημους αποσυνάγωγους, βλάσφημους, πόρνες κλπ. των οποίων ούτε ο αριθμός ούτε τα ονόματα είναι γνωστά.
Και εκεί μπροστά στο Σανχεντρίν, στάθηκε με την περήφανη ταπείνωσή του, απαντώντας στον Καϊάφα.
-Μίλησα ανοιχτά γιατί δεν ρωτάς αυτούς που με άκουσαν;
Και όταν τον χαστούκησε ο παρατρεχάμενος υπηρέτης βασιλικότερος του Βασιλέως, θέλοντας να υπερασπίσει τον Καϊάφα από την δήθεν αγένεια του κατηγορουμένου, πάλι δεν το δέχθηκε
-Εάν κακώς ομίλησα, πες τι κακό είπα, εάν δεν είπα κάτι κακό, γιατί με δέρνεις;

Δεν χρησιμοποίησε την Δύναμή του, δεν τους έκανε σμπαράλια, δεν κατέβηκε από τον Σταυρό, όπως θα μπορούσε, γιατί τους ήθελε & αυτούς, γιατί έπρεπε να σκυλεύσει τον θάνατο & τον Αδη & να πάρει μαζί του τον Αδάμ, έπρεπε να Αναστήσει εαυτόν & εμάς. Ιδού λοιπόν η λύση:

Τώρα κατάλαβα τα Λόγια του: «Και αν ακόμη όλα όσα σας λέω τα κάνετε, ακόμη & τότε να λέτε, ότι αχρείοι δούλοι είμαστε» (συγκρινόμενοι με Εκείνον)
τον σύντομα Ερχόμενο μετά Δόξης & Δύναμης πολλής & όχι όπως τότε, μπας & μπορέσουμε να σταθούμε.
Ιάκωβος Τίγκας

Σάββατο, 12 Μαρτίου 2016

Εκπληρώνεται άλλο ένα σημείο περί Εσχάτων καιρών, η επιστροφή των Εβραίων

Ο Λόγος περί επιστροφής των Εβραίων στην αναγνώριση του Ιησού Χριστού ως Μεσία τα έσχατα χρόνια εκπληρώνεται σιγά σιγά.
Αρχίζουν & ανακαλύπτουν σιγά σιγά το απαγορευμένο βιβλίο του Ησαία οι Εβραίοι & ειδικά το κεφάλαιο 53, που γράφτηκε 1700 περίπου χρόνια πριν, & περιγράφει με σαφήνεια ποιόν Σταύρωσαν, καθώς έχει αφαιρεθεί από τα θρησκευτικά τους βιβλία. Καιρός ήταν, εκπληρώνεται & αυτό.
Κεφάλαιο 53 Ησαία.
"Ανηγγείλαμεν αυτόν ωσάν μικρόν και άσημον παιδίον ενώπιον του λαού, σαν ρίζαν εις γην διψασμένην και ξηράν. Δεν είχεν ωραίαν, ένδοξον και ελκυστικήν την εμφάνισιν. Δεν είχεν ωραιότητα και λαμπρότητα προσώπου. Τον είδομεν και δεν είχε πρόσωπον εμφανίσιμον, ούτε κάλλος.
Αλλα το πρόσωπόν του ήτο καταφρονημένον, χωρίς τιμήν και δόξαν. Υπελείπετο ως προς την ωραιότητα και την ευπρεπή εμφάνισιν μεταξύ όλων των ανθρώπων. Αυτός ήτο άνθρωπος πληγωμένος, άνθρωπος ο οποίος γνωρίζει να βαστάζη και να υπομέντη ταλαιπωρίας και πόνους. Αντικείμενον αποστροφής έγινε το πρόσωπον του, εδέχθη εξευτελισμούς και ταπεινώσεις εκ μέρους των ανθρώπων. Τον ελογάριασαν σαν να μη υπήρχεν.
Αυτός όμως φέρει επάνω του το βαρύ φορτίον των αμαρτιών μας. Εβυθίσθη στον πόνον και την οδύνην, και ημείς εν τη πλάνη μας ενομίσαμεν, ότι αυτός ευρίσκετο εις την οδυνηράν αυτήν πληγήν και συμφοράν, επειδή ετιμωρείτο εκ μέρους του Θεού δι' ίδικάς του αμαρτίας.
Αυτός όμώς ετραυματίσθη δια τας ιδικάς μας αμαρτίας, εταλαιπωρήθη και υπέφερε δια τας ανομίας μας. Παιδευτική τιμωρία έπεσεν επάνω του δια την ιδικήν μας ειρήνην και σωτηρίαν. Χαρις δε εις την πληγήν εκείνου ημείς εθεραπεύθημεν.
Ολοι ωσάν πρόβατα είχαμεν πλανηθή. Καθε άνθρωπος στον δρόμον και τον τρόπον της ζωής του επλανήθη. Δια τας ιδικάς μας αμαρτίας ο Κυριος παρέδωκεν αυτόν εις παθήματα και θάνατον.
Και αυτός, παρ' όλας τας κακώσεις που υπέστη, δεν ήνοιξε τα στόμα αυτού· ώσαν άφωνον πρόβατον ωδηγήθη προς σφαγήν. Ως αμνός άφωνος ενώπιον εκείνου, ο οποίος τον κουρεύει, έτσι πορεύεται χωρίς να ανοίγη το στόμα του.
Μέσα εις την ταπείνωσιν και τον εξευτελισμόν, που εβυθίσθη, παρεγνωρίσθη και κατεπατήθη το δίκαιόν του εν τη κρίσει. Υστέρα δε από τα παθήματά του και τον άδικον θάνατον του, ποιός θα υπάρξη και ποιός θα τολμήση να διηγηθή την γενεάν αυτού; Διότι αφηρέθη βιαίως και αδίκως αυτό την γην η ζωή αυτού. Αλλα ωδηγήθη εις θάνατον ένεκα των αμαρτιών του λαού μου.
Εγώ δε εις εκδίκησιν του αδίκου θανάτου και της ταφής του, θα τιμωρήσω και θα παραδώσω εις θάνατον τους κακούς ανθρώπους και δια τον θάνατον αυτού θα παραδώσω τους πονηρούς πλουσίους και άρχοντας. Διότι ο παις μου αυτός δεν διέπραξε καμμίαν παρανομίαν, ούτε ευρέθη ποτέ δόλος και ψεύδος στο στόμα του.
Και ο Κυριος θέλει να τον καθαρίση πλήρως από τον εξευτελισμόν και την ταπείνωσιν, εις την οποίαν τον υπέβαλαν οι άνθρωποι, από τας πληγάς τας οποίας κατέφεραν εις αυτόν. Εάν προσφέρετε αυτόν ως εξιλαστήριον θυσίαν δια τας αμαρτίας σας, η ψυχή σας λυτρωμένη θα ίδη την ατελεύτητον γενεάν του. Ο Κυριος θέλει να αφαίρεση
τον πόνον της ψυχής του, να δείξη αυτόν και δι' αυτού εις όλον τον κόσμον φως, ικανόν να αναπλάση και αναγεννήση με την σύνεσιν το ανθρώπινον γένος. Θέλει να αποδείξη αθώον αυτόν τον δίκαιον, ο οποίος υπηρετεί εύσυνειδήτως και με αγάπην τους πολλούς. Αυτών δε των πολλών τας αμαρτίας αυτός θα αναλάβη.
Δια τούτο αυτός θα πάρη ως ιδικήν του πνευματικήν κληρονομίαν πολλούς· και από τους ισχυρούς θα πάρη και θα διαμοιράση λάφυρα, διότι εκουσίως παρεδόθη στον λυτρωτικόν δι' ημάς θάνατον η ζωή του. Κατετάχθη δε μεταξύ των παρανόμων και ως τοιούτος εθεωρήθη. Αυτός όμως δια της σταυρικής του θυσίας επήρεν επάνω του τας αμαρτίας πολλών και παρεδόθη στον σταυρικόν θάνατον δια τας αμαρτίας των."

Ιάκωβος Τίγκας

Παρασκευή, 11 Μαρτίου 2016

Διακυβεύεται, το Ανθρωπογενές & Φυσικό Περιβάλλον, η Δημόσια Υγεία & το Δημόσιο Συμφέρον

Αναπάντητη είναι & θα είναι η παρούσα Υγειονομική Εκθεση-Γνωμοδότηση, καθώς λέει τα πράγματα με το όνομά τους.
 Δυσοσμία & μέσα στα σπίτια από τις αποχετεύσεις. Οταν ξυπνήσουν οι Πολυγυρινοί θα είναι αργά. Πολύ αργά.

Ας αναλάβουν άπαντες τις ευθύνες που τους αναλογούν 

ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ-ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ
Του
Ιακώβου Τίγκα
Επόπτη Δημόσιας Υγείας
με βαθμό Β
                                                                    Πολύγυρος 9/3/2016

Κατασκευή αντλιοστασίου-χαβούζας στην περιοχή «Δεσπότη Πεζούλα»

Αναφέρομαι στην κατασκευή αντλιοστασίου λυμάτων, στην περιοχή με το προσωνύμιο «Δεσπότη Πεζούλα» Πολυγύρου, μπροστά ακριβώς από την μόνιμη κατοικία μου
Τα λύματα του Πολυγύρου επί σειρά αιώνων, ρίπτονται με φυσική ροή, σε ακατοίκητη περιοχή, σε δυσπρόσιτο λαγκάδι, ακατέργαστα, & εξαφανίζονται αποροφούμενα από το έδαφος, με φυσική επεξεργασία αερισμού & εδαφικής διήθησης.
Η ενδεδειγμένη & οικονομικά συμφέρουσα λύση, για την προστασία του περιβάλλοντος επιβάλει, την κατασκευή στο σημείο, βιολογικού καθαρισμού, με επεξεργασία προδιαγραφών άρδευσης & στην συνέχεια απόδοση στο περιβάλλον είτε με επιφανειακή είτε με υπεδάφια διάθεση.
Αντ΄αυτών, εκπονήθηκε μελέτη, εκτροπής των λυμάτων μπροστά στο σπίτι μου, όπως φαίνεται στον συνημμένο 1 χάρτη, στην άνω αναφερόμενη τοποθεσία, κατασκευής αντλιοστασίου λυμάτων, με σκοπό την προώθηση των λυμάτων ανηφορικά σε πλαγιά βουνού, άγνωστου σε μένα, για την μεταφορά τους σε βιολογικό καθαρισμό στην παραλία Καλυβών, επιβαρύνοντας & την παραλία Καλυβών.
Το άνω εγχείρημα είναι σαφές ότι δεν επιλύει προβλήματα, αλλά δημιουργεί εκ του μη υπάρχοντος προβλήματα με υποβάθμιση του περιβάλλοντος, μόλυνση του εδάφους, υπεδάφους & του αέρα, από δυσοσμίες, «διαφυγόντα» λύματα & θόρυβο.
Αποτελεί καταστροφική & εγκληματική ενέργεια μη αναστρέψιμη εάν ολοκληρωθεί.
Την 8/3/2015 το συνεργείο που εκτελεί τις εκσκαφές, στο ύψος του Αγίου Αθανασίου, πέρασε στην απέναντι πλευρά του δρόμου & εκτελεί εκσκαφές παράλληλα & στην ίδια πλευρά με τον αγωγό ύδρευσης, με αποτέλεσμα, να σπάσουν τον αγωγό ύδρευσης & να μείνει το σπίτι μου χωρίς νερό.
Όπως μου δήλωσαν θα το σπάσουν ξανά στην πορεία καθώς τους εμποδίζει.
Η παράλληλη τοποθέτηση αγωγών αποχέτευσης με αγωγό ύδρευσης στην ίδια πλευρά του δρόμου, ενώ μπορούσαν να σκάψουν στην απέναντι πλευρά, γίνεται κατά παράβαση κάθε λογικής & της Νομοθεσίας του Υγειονομικού Κανονισμού, θέτει σε επισφάλεια την Δημόσια Υγεία & την δική μου & της οικογένειάς μου, δείχνει την προχειρότητα, & επιπολαιότητα της μελέτης που έχουν, αλλά & τις προθέσεις τους καθώς δεν τους ενδιαφέρουν οι επιπτώσεις των ενεργειών τους στο ανθρωπογενές περιβάλλον.
Η πιστοποίηση ISO 14040 περί Ανάλυσης Κύκλου Ζωής περιβαλλοντικών επιπτώσεων της διαχείρησης λυμάτων που επιχειρούν, εξετάζει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις σε ανθρωπογενές περιβάλλον. Εάν είχαν αυτήν την πιστοποίηση, μεταξύ των άλλων, θα είχε εξεταστεί από πού περνάνε οι αγωγοί ύδρευσης.
Η άνω πιστοποίηση παρουσιάζεται μεταξύ των άλλων & στο Διεπιστημονικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών σπουδών του Ε.Μ.Π. «Περιβάλλον & Ανάπτυξη» του κ. Χρ. Κορωναίου, το οποίο αγνοούν οι κατασκευαστές του έργου, αρνούνται δε να δεχθούν την υποχρέωσή τους προς τούτο, αν & προβλέπεται από την Εθνική & Ευρωπαϊκή Νομοθεσία.
Αναγνωρίζουν την πιστοποίηση ISO 14040 μόνον ως προς την Νομική της υφή & υπόσταση, & αρνούμενοι την υποχρέωσή τους να πιστοποιήσουν την δραστηριότητα της διαχείρησης λυμάτων που επιχειρούν, ως προς τις επιπτώσεις της σε ανθρωπογενές περιβάλλον, στην ουσία, ομολογούν την αδιαφορία τους για τον άνθρωπο εκδηλώνοντας μισανθρωπία, & την Κοινωνία, καθώς η Οικονομία, η Κοινωνία & το Περιβάλλον, αποτελούν τους τρεις πυλώνες της ολοκληρωμένης ανάπτυξης, σε αντίθεση με τα έργα καταστροφής που έχουν μετατρέψει τον Πολύγυρο τα τελευταία χρόνια σε ένα συνεχές εργοτάξιο που υποβαθμίζει την ζωή των κατοίκων, με άχρηστα έργα, όπως τα πεζοδρόμια με προδιαγραφές μεγάλης πόλης εκατομμυρίων κατοίκων που κατέστρεψαν το κέντρο της Πόλης, & αποκορύφωμα το αντλιοστάσιο λυμάτων, δημιουργώντας μία Πόλη τέρας.
Η άνω πιστοποίηση ISO 14040 εφαρμοζόμενη, σε καμιά περίπτωση δεν θα επέτρεπε καν σκέψεις περί εκτέλεσης του επιχειρούμενου εγκλήματος καθώς θα εξέταζε τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις σε ανθρωπογενές περιβάλλον, κάτι το οποίο δεν έκανε η περιβαλλοντική μελέτη ως όφειλε, & το οποίο πρέπει να σταματήσει άμεσα, καθώς η ολοκλήρωσή του, θα επιφέρει βλάβες μη αναστρέψιμες στην Νοτιοδυτική Πόλη του Πολυγύρου, τους ανθρώπους της & τις περιουσίες τους.
Η Δημοτική Αρχή του Πολυγύρου, δεν ζήτησε ούτε πήρε την γνώμη & έγκρισή μου, ως όφειλε, ως Ειδικού Υγειονολόγου επιστήμονα Επόπτη Δημόσιας Υγείας & ως κατοίκου άμεσα θιγόμενου της περιοχής.
Εχοντας υπόψη τα αναφερόμενα, την προστασία της Δημόσιας Υγείας & του ανθρωπογενούς περιβάλλοντος, το Δημόσιο Συμφέρον, από κάθε άποψη,
ΓΝΩΜΟΔΟΤΩ

1. Την άμεση διακοπή των εργασιών κατασκευής του έργου που αναφέρθηκε, & την οριστική ματαίωση της κατασκευή αντλιοστασίου & μεταφοράς των λυμάτων του Πολυγύρου στην παραλία Καλυβών.
2. Την κατασκευή Βιολογικού καθαρισμού επεξεργασίας λυμάτων, με προδιαγραφές άρδευσης στο σημείο, που πίπτουν τα ακατέργαστα λύματα του Πολυγύρου επί αιώνες.

Σχετικά έγγραφα:
1. Χάρτης περιοχής
2. Ανάλυση κύκλου ζωής
3. από 3/3/2016 αναφορά εποχούμενης περιπολίας


                                                                Ο Συντάκτης

                                                                Ιάκωβος Τίγκας
                                                        Επόπτης Δημόσιας Υγείας
                                                                  με βαθμό Β

Σχετικές διαμαρτυρίες ανά την Ελλάδα εδώ: https://www.youtube.com/results?search_query=%CE%B1%CF%84%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BF+%CE%BB%CF%85%CE%BC%CE%B1%CF%84%CF%89%CE%BD
Στον Πολύγυρο αγρόν αγοράζουν

Κυριακή, 6 Μαρτίου 2016

Οι εκ δεξιών & οι εξ΄αριστερών

Κυριακή της Απόκρεω, επίκαιρη όσο ποτέ άλλωτε ίσως
Κυριακή της Απόκρεω σήμερα, ιδιαίτερα επίκαιρη, αφού γίνεται μνεία, στην Δευτέρα Παρουσία του Χριστού, η οποία είναι κοντά μας πλέον, έξω από την πόρτα, & περιγράφεται ο διαχωρισμός των εκ δεξιών & των εξ αριστερών.
Για όσους χλευάζουν ας αναρωτηθούν τι σημαίνει η εκούσια Σταύρωση του Παντοδύναμου, & γιατί δεν κατέβηκε από τον Σταυρό, να σώσει τον εαυτό του, αφού έσωσε άλλους. Τι σημαίνει η παρομοίωση & μετουσίωση του ψωμιού με το σώμα του & του κρασιού με το αίμα του, την λήψη των οποίων μας προέτρεψε, γιατί δέχθηκε να γίνει με την θέλησή του Επικατάρατος, τι σημαίνει η κάθοδός του στο Βασίλειο του θανάτου & πως το σκύλευσε ελευθερώνοντας τους ανθρώπους με την Ανάσταση, τι σημαίνει το σπάνιο φαινόμενο της αιματίδρωσης στην Γεσθημανή, γιατί όταν ζήτησαν να μιλήσουν μαζί του οι Ελληνες, είπε ότι ήρθε η ώρα να δοξασθεί ο Υιός του Ανθρώπου, & πως είναι δυνατόν με όλα αυτά, να πείσει περί της Θεότητάς του, έναν ολόκληρο κόσμο εκατομμυρίων ανθρώπων.
Οι έννοιες αυτές είναι θεμελιώδεις έννοιες του τι ακριβώς έκανε ο Ιησούς Χριστός πάνω στην γή.

Ιάκωβος Τίγκας