Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2016

Επιστροφή στα Πέτρινα Χρόνια της Πολιτικής εξόντωσης Διάβημα και έκκληση παροχής έννομης προστασίας από το Κράτος και τις Δικαστικές Αρχές Του Ιακώβου Τίγκα, Επόπτη Δημόσιας Υγείας

Πέτρινα χρόνια για όλους.
Με υψηλό το φρόνημα του καθήκοντος και με πίστη στους νόμους αναλαμβάνω την πρωτοβουλία να αναφέρω φαινόμενα κακοδιοίκησης, διαφθοράς και απάτης των Προϊσταμένων μου και ως αποτέλεσμα τον Σεπτέμβρη του 2013 με έβαλαν σε παράνομη αργία επί 20 μήνες, κατά παράβαση του τεκμηρίου αθωότητας και του Συντάγματος, για ανύπαρκτα πειθαρχικά παραπτώματα, τα οποία ουδέποτε εκδικάστηκαν.
Η εκδικητική συμπεριφορά και ο στόχος των διωκτών μου ήταν να με αφήσουν με τα 2/3 του μισθού για όλο το ως άνω διάστημα με απώτερο στόχο διότι είμαι καρδιοπαθής να πεθάνω εγώ και η οικογένεια μου από το κρύο.
Αφού αυτό δεν κατέστη δυνατό επιστρέφοντας στην Υπηρεσία μου με την αποκατάσταση του τεκμηρίου της αθωότητας, τον Μάϊο του 2015, για δύο μήνες εντεταλμένα παρακωλύσανε την άσκηση των καθηκόντων μου.
Εν συνεχεία μετακινήθηκα παράνομα από την Υγειονομική Υπηρεσία διωκόμενος για δεύτερη φορά, μετακινούμενος σε θέση που δεν προβλέπεται ούτε από τον οργανισμό της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στο Γραφείο Αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής, με ανύπαρκτα καθήκοντα, καταργώντας με από Υγειονομικό Επιθεωρητή χωρίς κανένα επίσημο έγγραφο.
Ουσιαστικά τότε είχα αποκαλύψει επιλεκτικές αυτοψίες με παρέμβαση πολιτικών προσώπων τότε και εκ των υστέρων αδικαιολόγητο πλουτισμό κατά την έκφραση Δικαστικής απόφασης από υπερβάσεις καυσίμων που γίνονταν συνεχώς επί τρία χρόνια, 2011, 2012, 2013.
Ουσιαστικά κινούν Υπηρεσιακά οχήματα με κόκκινες πινακίδες, επί δύο χρόνια, με χρήματα τρίτων χωρίς νόμιμα παραστατικά, με εξαναγκασμό υπαλλήλων, αφού από τον Ιούλη του 2013 κανείς δεν πλησιάζει να συνάψει σύμβαση με την Διοίκηση, με αποτέλεσμα να μην πληρωθούν στον βενζινά 180000 ευρό.
Αυτός ήταν και ο βασικός λόγος που με διαπομπέψανε κατά το εκεί χρονικό διάστημα συνδυαστικά με το γεγονός που βρίθει στους ευρύτερους κύκλους της περιφέρειας για τα πλαστά πτυχία Ιατρών από την Bologna και Μαιών.
Έτσι αναβίωσαν λοιπόν την πειθαρχική δίωξη που ουδέποτε επί 28 μήνες δεν εκδίκασαν, καλώντας με να απολογηθώ εις παράβαση του Νόμου 4057/2012 περί Πειθαρχικού Δικαίου Δημοσίων Υπαλλήλων σε παράνομη και καταχρηστική απολογία.
Την ίδια στιγμή και χωρίς πρότερη έγγραφη εντολή την Παρασκευή 15/1/2016
στέλνουν δικό τους κλιμάκιο από τεχνικούς υπολογιστών να κάνουν έλεγχο στον υπηρεσιακό μου υπολογιστή με την πρόφαση ότι ήθελαν να διορθώσουν ένα πρόβλημα με την διεύθυνση ΙΡ, παραβίασαν το προσωπικό μου απόρρητο, ψάχνοντας τον σκληρό και εγκαθιστώντας ρύθμιση απομακρυσμένης επιφάνειας εργασίας. Προσπαθώντας δε να ανακαλέσουν αρχεία που έχω διαγράψει, με κατηγόρησαν ότι παρενοχλώ άλλες Υπηρεσίες.. Σπάνε το απόρρητό μου, και ενώ γνωρίζουν τα δικαιώματα που υπήρχαν με την σύζευξη αλλοιώνουν και παραποιούν τα πραγματικά περιστατικά και ασκούν σε βάρος μου μήνυση για υποκλοπή ηλεκτρονικών εγγράφων της Περιφέρειας τα οποία όμως ήταν κοινά τοις πάσι.
Αυτό έγινε ταυτόχρονα με την κλήση τους σε απολογία ενώπιον του Εισαγγελέα Πολυγύρου και τώρα βρίσκομαι διωκόμενος από την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος μη γνωρίζοντας τι μπορεί να έχουν «φυτέψει» στον υπολογιστή μου.
Την Πέμπτη λοιπόν 21/1/2016, που ξαναπήγα στο γραφείο μου, επειδή τρεις μέρες ήμουν αποκλεισμένος από τον πάγο, διαπίστωσα ότι ο Υπολογιστής έλειπε και στην θέση του υπήρχε άλλος υπολογιστής.
Εμαθα λοιπόν ότι έκανε ψευδή μήνυση ο πολιτικός Προϊστάμενός μου ότι έσπασα κωδικούς και έκλεψα έγγραφα άλλων Υπηρεσιών, και τον υπολογιστή τον πήραν από την Ασφάλεια Πολυγύρου, κατά την απουσία μου, χωρίς ένταλμα, με μόνον μιά καταγγελία, του Πολιτικού μου διώκτη, παραβιάζοντας κάθε έννοια νομιμότητας, σεβασμού και αξιοπρέπειας.
Εγώ όμως πήρα τηλέφωνο την Δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος την περασμένη Τετάρτη 20/1/2016 και τους είπα τα συμβάντα της Παρασκευής και το τηλεφώνημα είναι καταγεγραμμένο κατά την πεπατημένη αυτών των Υπηρεσιών.

Επιπροσθέτως ζητούν την παραπομπή μου με βάση ψευδή στοιχεία-πληροφορίες στην αναρμόδια Πρωτοβάθμια Υγειονομική Επιτροπή του Πολυγύρου να ερευνήσει εάν έχω το ακαταλόγιστο, το οποίο θα τους παράσχει τεράστιο άλλοθι για τα μετέπειτα.
Προφανώς λοιπόν θα βρουν τα έγγραφα που εγώ ο ίδιος έχω καταθέσει ενώπιον της Εισαγγελίας και αποδεικνύουν τους χορούς των καλικατζάρων, που μαστίζουν την Πατρίδα μας και που δεν χρειάζεται να σπάσει κανείς κανέναν κωδικό, καθώς βρίσκονται ελεύθερα σε κοινή θέα λόγω σύζευξης, της οποίας τα δικαιώματα τα είχα όπως όλοι, από τότε που όλοι οι υπολογιστές συνδέθηκαν με σύζευξη το 2010 νομίζω μέχρι την περασμένη Παρασκευή, που μου τα έκοψαν προσθέτοντας άλλη μιά διακριτή μεταχείρηση στις δεκάδες άλλες.
Αφού λοιπόν τον ψάξουν καλά τον υπολογιστή μου και τελειώσουν, να τον αφήσουν στην θέση του και να ψάξουν μετά τους άλλους υπολογιστές, τους μεγάλους, αυτούς που έχουν μέσα τις συμβάσεις, τους διαγωνισμούς, τις αναθέσεις και όλες τις υποθέσεις, για τις οποίες έχω ζητήσει από την Εισαγγελία την συνδρομή του ΣΔΟΕ.
Να ψάξουν μετά τους υπολογιστές αυτών που κλειδαμπαρώνουν με διπλές και καινούργιες κλειδαριές τις Υπηρεσίες και την Υγειονομική με εμένα απ΄έξω. Να κοιτάξουν και τις καταθέσεις τους και τα σεντούκια τους. Γιατί εγώ δεν έχω ούτε καταθέσεις ούτε σεντούκια 30 χρόνια υπάλληλος και καλά κάνω και πολύ το γουστάρω.
Ας ανοίξει τις κλειδαριές λοιπόν ο Εισαγγελέας και ας με βάλει εμένα πραγματογνώμωνα, γιατί ξέρω τι διαβάζω, αφού παίζω την Υγειονομική Νομοθεσία στα δάχτυλα.
Με σκοτώνουν αργά και βασανιστικά.
Σκοτώνουν το παιδί μου
Στερούν το χαμόγελο και το μέλλον στο παιδί μου
Δεν φοβάμαι
Πιστεύω πως η Δικαιοσύνη θα πράξει τα δέοντα.
Αν μου συμβεί το οτιδήποτε ξέρετε ποιοι είναι οι υπεύθυνοι.
Ο αγώνας θα συνεχιστεί με όσες δυνάμεις μου έχουν απομείνει
Ζητώ η φωνή μου να ακουστεί μέχρι τον Άρειο Πάγο
Ζητώ να με ακούσει όλη η Ελλάδα.
Ζητώ να δοθεί ένα τέλος στην ασυδοσία
Αυτά είναι τα λόγια ενός Έλληνα που πολεμάει στο ανοιχτό μέτωπο της Διαφθοράς
Ιάκωβος Τίγκας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου